رنگرز: برای کمک به کشتی شأن و جایگاه برای من اهمیتی ندارد

رنگرز: برای کمک به کشتی شأن و جایگاه برای من اهمیتی ندارد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: وقتی صحبت از کمک به کشتی می‌شود، شأن و جایگاه برای من بی‌اهمیت است.

حسن رنگرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سرپرستی‌اش در تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: در برهه‌ای از کشتی دور بودم و نتوانستم در کنار کشتی باشم اما همیشه اخبار و اتفاقات این رشته را دنبال می‌کردم.

وی افزود: توجه من به کشتی بدون دلیل نیست و من و امثال من هر چه داریم از کشتی است. در این مدت از دور شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در فدراسیون کشتی بودم و عملکرد فدراسیون بسیار امیدوار کننده بود.

نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی اکنون نیازمند کمک است و با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی سال بسیار سختی در پیش داریم و من نیز به درخواست رسول خادم با توجه به دینی که به کشتی داشتم، به تیم کشتی فرنگی اضافه شدم تا باری از روی دوش این تیم بردارم.

رنگرز در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستید مشکلات و نتایج بد تیم کشتی فرنگی در وجهه عمومی‌تان تاثیر منفی بگذارد، عنوان کرد: من هرچه دارم از کشتی است و خودم را مدیون کشتی می‌دانم و اگر روزی قرار باشد مشکلی ایجاد شود که در راستای موفقیت کشتی باشد من راضی هستم. ضمن اینکه وقتی صحبت از کمک به کشتی می‌شود، شأن و جایگاه برای من بی‌اهمیت است.

قهرمان سابق جهان ادامه داد: خادم در این مدت نشان داده به خوبی توانسته مشکلات کشتی را برطرف کند و فدراسیون یکدستی را اداره کند. امیدوارم به همراه کشتی رنگی و البته آزاد افتخارات زیادی را بدست آوریم و بار دیگر بزرگی کشتی ایران را ثابت کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon