صندوق جمعیت سازمان ملل متحد موافق سیاست‌های افزایش جمعیت ایران است

صندوق جمعیت سازمان ملل متحد موافق سیاست‌های افزایش جمعیت ایران است

خبرگزاری تسنیم: نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران با اعلام اینکه صندوق جمعیت سازمان ملل متحد موافق سیاست‌های افزایش جمعیت ایران است، گفت: همه بندهای این سیاست‌ها مورد نظر ماست.

محمت هولکی‌اوز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران موافق سیاست‌های افزایش جمعیت در ایران است یا خیر و اینکه آیا از این سیاست‌ها حمایت می‌کند، اظهار داشت: این صندوق موافق سیاست‌های افزایش جمعیت ایران است و هرکدام از 14 بند این سیاست‌ها مورد موافقت ماست.

وی افزود: نه‌تنها این سیاست‌ها مورد موافقت ماست بلکه از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز حمایت می‌کنیم.

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر "آیا از سیاست‌های تشویقی افزایش جمعیت در کشورهای مختلف مانند روسیه، کانادا، انگلیس و کشورهای دیگر حمایت می‌کنید یا خیر؟" تصریح کرد: ما به سیاست‌های تشویقی و غیرتشویقی کاری نداریم و اعتقادمان این است که زن و شوهر باید آگاهانه برای فرزندآوری اقدام کنند.

هولکی‌اوز اضافه کرد: اینکه برخی کشورها اقدام به اجرای سیاست‌های تشویقی کرده‌‌اند به خودشان مربوط است و باید سؤالات این‌گونه را از سفارت‌های آنها پرسید، نظر ما فرزندآوری آگاهانه است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon