توطئه ایجاد اخلال محاسباتی توسط دشمن آغاز شده است

توطئه ایجاد اخلال محاسباتی توسط دشمن آغاز شده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام درباره توطئه ایجاد اخلال محاسباتی از سوی دشمن را به جد مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری درخطبه های این هفته نماز جمعه خوی با توصیه مردم به رعایت تقوا اظهار کرد: امیرمؤمنان(ع) می فرمایند، تقوا در دنیاسپری است از آفتها و در آخرت راهی است بسوی بهشت.

وی تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) نیز وقت حلول رمضان دعایی دارندکه در بخشی از آن رمضان را ماه روزه، ماه دین اسلام، ماه طهارت، ماه پاکسازی روح، ماه قیام برای عبادت و ماه نزول قرآن برای هدایت مردم معرفی نموده اند و از محضر خداوند عاجزانه درخواست میکنند توفیق دهد تا جایگاه این ماه را بفهمیم و گوش به سخن لغو فرا ندهیم، چشم بسوی لهو نگیریم و قدمی بسوی حرام برنداریم و شکم خود را با حرام پر نکنیم و تمامی این کارها را فقط برای خوشنودی خداوند نه برای ریاکاری و شنواندن به دیگران انجام بدهیم.

امام جمعه خوی گفت: باید از فرصتهای استثنایی و طلایی شبهای قدر استفاده بهینه داشته باشیم.

شکوری با تبریک میلاد امام مجتبی(ع) و هفته اطعام و اکرام افزود: یکی از ویژگیهای برجسته امام حسن مجتبی(ع) رسیدگی به مشکلات نیازمندان و یتیمان بود بطوریکه جهت حل مشکل مسلمانی طواف خود را قطع نموده و از محل اعتکاف خویش خارج شد.

وی گفت:  مردم شیعه و پیرو اهل بیت(ع) همانند امام خویش همه ساله در ماه رمضان به وظایف دینی و انسانی خویش در رسیدگی به یتیمان و نیازمندان عمل می کنند.

امام جمعه خوی با استناد به روایتی از امام حسن(ع) اظهار کرد:در کنار کمک های مادی نباید از حمایتهای فرهنگی  و اعتقادی یتیمان و نیازمندان غفلت داشته باشیم.

شکوری با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام جمهوری اسلامی گفت: در این سخنرانی موضوعات مهم و مبتلا به داخلی، منطقه ای و بین المللی مورد توجه قرار گرفت که از آن جمله ضرورت توجه به تلاش دشمن در ایجاد اخلال محاسباتی در مسئولان نظام، توصیه به همگرایی قوا، مدیریت جهادی، حساسیت موضوع هسته ای، تشریح جنایات آمریکا در جهان، حمایت جدی از دولت توأم با چند یادآوری و توصیه به دولت و منتقدان آن و توصیه به جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی و اشاره به مشکلات امنیتی عراق است.

امام جمعه خوی با ارائه یک تحلیل جامع از حوادث تلخ و مشکلات امنیتی کشورهای اسلامی و سوء استفاده آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در جمله به مسلمانان بی دفاع غزه و قتل عام زنان و کودکان مظلوم گفت: توجه به ابعاد مختلف حوادث و اتفاقات دو کشور اسلامی عراق و افغانستان نشان می دهد که استکبار جهانی با همدستی ارتجاع منطقه برای ایجاد جنگ داخلی و تجزیه این دو کشور نقشه کشیده اند لذا بر عموم مسلمانان بویژه سیاستمداران و جریانهای سیاسی این دو کشور لازم است که نگذارند این توطئه شیطانی عملی شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon