۱۸ میلیارد تومان برای انتقال گاز به عشق آباد طبس سرمایه گذاری می‌شود

18 میلیارد تومان برای انتقال گاز به عشق آباد طبس سرمایه گذاری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: طرح انتقال گاز عشق آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که به دلیل شرایط خاص کشور و تعلل در اجرای آن نیاز به ۱۸ میلیارد تومان هزینه داشت که با پیگیری های انجام شده محقق شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازطبس، محمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان درمجلس شورای اسلامی و سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از طرح خط انتقال گاز عشق آباد بازدید کردند.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی دراین بازدید با تقدیراز فعالیت مطلوب پیمانکار طرح انتقال گاز به بخش دستگردان اظهار کرد: طرح انتقال با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که به دلیل شرایط خاص کشور و تعلل در اجرای آن نیاز به 18 میلیارد تومان هزینه داشت که با پیگیری های انجام شده محقق شد.

 عبدالله‌زاده خواستار اجرای همزمان خط انتقال و شبکه داخلی شهر عشق آباد شد و ضمن تجلیل از تلاش دلسوزانه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، بیان کرد: خط لوله انتقال گاز بخش دستگردان بدلیل مسیر مناسب آن و نوع ابزار به کارگرفته شده از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و دارای دوام طولانی است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی طرح گفت: با پیگیری مصم نماینده طبس، اعتبار کافی برای اتمام طرح گازرسانی به بخش دستگردان تامین و طرح مطالعاتی خط انتقال بخش دیهوک در حال انجام است و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

سید جلال هاشمی شهرستان طبس را روی ریل توسعه برشمرد و افزود: توسعه در گرو فاصله گرفتن از نگاه های افراطی سیاسی امکان پذیر است.

انتهای پیام/ج

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon