فرانسه از پیشنهادات متفاوت ۱+۵ به روسیه برای حل اختلاف با این کشور خبر داد

فرانسه از پیشنهادات متفاوت 1+5 به روسیه برای حل اختلاف با این کشور خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت خارجه فرانسه از پیشنهادات متفاوت ۱+۵ به روسیه برای حل اختلافات با این کشور در مذاکرات هسته‌ای ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فرانسه روز جمعه علی‌رغم تأکید دوباره بر مواضع متحد کشورهای گروه 1+5 در مذاکرات هسته‌ای با ایران در وین، شهر میزبان این مذاکرات از پیشنهادات متفاوت به کشور روسیه برای حل اختلاف با این کشور خبر داد.

  آقای رومان نودال، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز جمعه گفت: «کشورهای گروه 1+5 در یک هدف متحد هستند: دستیابی به توافقی معتبر، کامل و پایدار که تضمین می‌کند ایران به دنبال دستیابی به سلاح‌های اتمی نخواهد بود.»

وی این اظهارات را در حالی مطرح کرد که پیشتر گزارش‌هایی درباره برخی اختلافات روسیه با سایر کشورهای گروه 1+5 منتشر شده بود. مایکل مان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم چندی پیش بر مواضع متحد این کشورها برای حل و فصل پرونده هسته‌ای ایران تأکید کرده بود.

وی درباره اینکه چه اختلافاتی در مذاکرات وجود دارند اظهارنظر نکرد، اما گفت که در روزهای گذشته نمایندگان گروه 1+5 پیشنهادات متفاوتی به برخی از کشورهای این گروه و همکاران روسی خود داده‌اند.
انتهای پیام/م.


 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان