پنجمین روز تجاوز اسرائیل به غزه؛ بیش از ۱۲۱ شهید و ۹۲۴ مجروح

پنجمین روز تجاوز اسرائیل به غزه؛ بیش از 121 شهید و 924 مجروح

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که با شهادت چهار فلسطینی و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در بمباران مناطق مختلف نوار غزه، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۱۲۱ نفر رسید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، شب گذشته در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی در پنجمین روز تجاوز این رژیم به غزه، 4 نفر شهید و 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

با شهادت این چهار نفر، شمار شهدا به بیش از 121 نفر و تعداد مجروحان نیز به حدود 924 نفر رسیده است.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در اظهاراتی اعلام کرد که در جریان بمباران شهرک جبالیا واقع در شمال نوار غزه، 4 نفر شهید و 4 نفر دیگر نیز در بمباران شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه زخمی شدند.

پیش از آن نیز در بمباران منطقه «الحکر» در شهر دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه 2 فلسطینی شهید و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند همچنان که 5 نفر دیگر نیز در نتیجه حمله به گروهی از فلسطینیان در شمال غزه زخمی شدند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در شرق شهر غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن سه فلسطینی شهید و سه نفر دیگر نیز به‌شدت زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار لیست شهدا اعلام کرد که 26 نفر از آنها را کودکان و 12 نفر را زنان تشکیل می دهند.

از سوی دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ارتش این رژیم یک‌هزار هدف را در جریان عملیات «صخره سخت» علیه نوار غزه، بمباران کرده است.

وی افزود: هدف ما بازگرداندن آرامش و امنیت برای اسرائیلی‌ها است و زمانی که به اهدافمان تحقق بخشیدیم در آن صورت عملیات متوقف خواهد شد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها تا کنون بیش از 600 موشک از نوار غزه به‌سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان