جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجدی را به طور کامل در "دیرالبلح" ویران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجدی را به طور کامل در "دیرالبلح" ویران کردند

خبرگزاری تسنیم: جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز در دور جدید حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه، مسجد «النور» در دیر البلح را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «آناتولی»، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز در دور جدید حملات خود علیه نوار غزه یک ساختمان دولتی، یک مسجد و شماری از زمین‌های زراعی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 7 فلسطینی زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند هواپیماهای جنگی اسرائیل مسجد النور در شهر دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه این مسجد به طور کامل تخریب و به تعدادی از منازل مسکونی مجاور آن خساراتی وارد شد.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین یک ساختمان دولتی در شهر «الرمال» در غزه شهر غزه را بمباران کردند که در نتیجه، این ساختمان کاملا تخریب شد و 5 فلسطینی نیز دچار جراحت‌های خفیفی شدند.

جنگنده‌های این رژیم در عملیاتی دیگر، منزل خانواده «شلمخ» در شهرک «الشیخ عجلین» جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند که در پی آن دو فلسطینی مجروح شدند و منزل مذکور کاملا تخریب و خسارت‌هایی نیز به منازل مسکونی مجاور وارد شد.

در شهرهای رفح و خان‌یونس در جنوب نوار غزه نیز زمین‌های بایر و زراعی هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که در پی آن ده‌ها منزل مسکونی اطراف آنها آسیب دیدند.

براساس این گزارش، ارتش اسرائیل از دوشنبه هفته گذشته با اجرای عملیاتی موسوم به «صخره سخت»، مناطق مختلف نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده است که بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه آن تاکنون 172 فلسطینی شهید و بیش از 1183 تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان