اسرائیل حالت آماده باش کامل اعلام کرد

اسرائیل حالت آماده باش کامل اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: رژیم صهیونیستی بعد از نفوذ یک پهپاد به عمق ۶۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی حالت آماده باش کامل اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم  به نقل از پایگاه صهیونیستی والا، رژیم صهیونیستی بعد از اینکه یک پهپاد به عمق 60 کیلومتری سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرد، برای جلوگیری از رخ دادن حالت های مشابه در حالت آماده باش کامل اعلام کرد.

گردان های القسام اعلام کرد که تعدادی از پهپادهای خود را برای انجام ماموریت ویژه به داخل عمق سرزمین های اشغالی فرستاده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که پهپادهای القسام به عمق 60کیلومتری سرزمین های اشغالی نفوذ کرده‌اند.

شبکه 10 اسرائیل ادعا کرد که حماس قدرت ساخت قطعات پهپاد را ندارد و احتمال می‌رود که این تکنولوژی را از ایران گرفته باشد.

اعلام قسام برای ارسال پهپاد به سرزمین های اشغالی پس از آن صورت می گیرد که صبح امروز برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز دوشنبه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین حاوی مقادیری مواد منفجره را در آسمان اشدود رهگیری و ساقط کرده‌اند.

مقاومت فلسطین مسئولیت ارسال پهپادی که صبح امروز به سرزمین های اشغالی ارسال شده، رسما برعهده نگرفته است.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که پهپاد بمب گذاری شده از نوار غزه به سمت اشدود به پرواز درآمده و حاوی مقادیری مواد منفجره بود که هدف از آن ارسال و انفجار آن در اشدود بوده است.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی و تیم های کارشناسی مواد منفجره در اشدود در حال جستجوی لاشه این پهپاد هستند و دستگاه های امنیتی این رژیم مدعی هستند که سامانه گنبد آهنین این پهپاد را ساقط کرده است.

شبکه 10 تلویزیون اسرائیل در عین حال اشاره ای نکرد که این پهپاد متعلق به گروههای فلسطینی بوده است یا خیر. از سوی دیگر ارتش اسرائیل با تائید  این خبر اعلام کرد که پهپادی که قصد داشت وارد حریم هوایی اسرائیل شود، با یک فروند موشک زمین به هوای پاتریوت سرنگون شده است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان