عده‌ای با آرایش نامناسب ناامنی روحی و روانی در جامعه ایجاد کرده‌اند

عده‌ای با آرایش نامناسب ناامنی روحی و روانی در جامعه ایجاد کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت‌: عده‌ای با آرایش نامناسب و لباس‌های نامناسب، ولنگاری و ناامنی روحی و روانی در جامعه به راه می‌اندازند و این خطر و هشدار است.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان از فرصت استفاده می‌کنند و با طبقات مختلف به نشست و گفت‌و‌گو می‌نشینند که حقیقتا امری نیک و کاری ارزشمند است تا از نزدیک به عنوان رهبری نظام با اقشار مختلف دیدار کنند و رهنمودهای لازم را نیز ارائه دهند.

وی افزود: در دیدار اخیر دولت با رهبر معظم انقلاب  رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات دولت به ایشان ارائه کرد و رهبر معظم انقلاب نیز نکاتی درخصوص مسائل فرهنگی مطرح کردند.

رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه حل معضلات فرهنگی نیاز به عزم عمومی دارد اظهار داشت: به طور کلی موضوع فرهنگ از خانواده شروع می‌شود و سپس به آموزش پرورش و رسانه‌ها و سایر دستگاه‌ها می‌رسد بنابراین فرهنگ یک موضوع فراگیر و پردامنه است که همه باید به آن بها و اهمیت دهیم.

اکرمی ادامه داد:  همه ما باید به مسائل فرهنگی از جمله حجاب و عفاف حساس باشیم، پس از تشدید تحریم‌ها متوجه شدیم که دشمنان ما در رابطه با تهاجم فرهنگی برنامه دارند و از طریق اینترنت و رسانه‌ها درباره حریم خانواده، اخلاق، خانواده و مقدسات آن به سرعت کار می‌کنند که ما نمایه‌های آن را در پوشش برخی خانواده‌ها شاهدیم که این برای جامعه ما زیان‌آور بوده و امینیت جامعه را مخدوش می‌کند.

وی تعبیر و رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی را راهگشا و کمک‌دهنده به مسئولان فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت:  همه باید نسبت به موضوعات فرهنگی حساس باشیم،  به عنوان مثال همه آنهایی که خارج از ایران زندگی می‌کنند می‌گویند  آرایش زن برای افراد مسن و میانسال است نه اینکه جوانی که خود زیبایی و نشاط دارد بیاید و پول کلانی را برای آرایش خرج کند تا خود را در ملا عام قرار دهد.

رئس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت:‌ هیچ کس نباید در هیچ حالتی برای جامعه حوا‌س‌پرتی و بی‌انضباطی بوجود آورد و وقتی که عده‌ای با  آرایش نامناسب و لباس‌های نامناسب، ولنگاری و ناامنی روحی و روانی به راه می‌اندازند خطر و هشدار است و همه باید اقدام کنند چراکه آن کسی که ناهنجاری می‌کند تنها به خود زیان وارد نمی‌کند بلکه به بقیه افراد هم زیان وارد می‌کند.

اکرمی خاطرنشان کرد: 22 دستگاه مسئول آموزش حجاب وعفاف هستند و هرکدام باید به وظیفه خود عمل کنند تا جامعه ما از خطرات فرهنگی ایمن باشد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon