راه اندازی فرهنگ سراهای محلات رشت اجرایی شود

راه اندازی فرهنگ سراهای محلات رشت اجرایی شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با انتقاد از ضعف در حوزه فرهنگی شهرداری رشت، گفت: مسجدمحوری اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری رشت باشد و راه اندازی فرهنگ سراهای محلات رشت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مظفر نیکومنش نودهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد حوزه فرهنگی شهرداری رشت باید متناسب با شأن اسلامی باشد، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی شورا عملکرد حوزه فرهنگی شهرداری را بررسی می کند.

وی با انتقاد از نحوه بزرگداشت مراسم های مذهبی در حوزه فرهنگی شهرداری رشت افزود: در حالیکه به مناسبت درگذشت یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری عزای عمومی در گیلان اعلام شده بود ولی شهر رشت به خوبی توسط حوزه فرهنگی سیاهپوش نشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با بیان اینکه برنامه های فرهنگی باید مسجدمحور باشد، گفت: میزان همکاری حوزه فرهنگی شهرداری با رده های مقاومت بسیج در محلات به عنوان بازوان فرهنگی و مساجد باید بررسی و اطلاع رسانی شود.

نیکومنش نودهی با تأکید بر لزوم تغییر در حوزه فرهنگی شهرداری رشت، تصریح کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی برای تغییر در این حوزه وحدت نظر دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با تصریح بر اجرای برنامه های فرهنگی نشأت گرفته از آموزه های اسلامی، گفت: رشت ظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی در بین کلانشهرهای کشور را دارد.

نیکومنش نودهی با اشاره به ضرورت احداث و ایجاد فرهنگ سرا در محلات شهر رشت، خاطرنشان کرد: باید شهرداری های مناطق و نواحی شهرداری رشت نیز بیش از پیش در حوزه فرهنگی پیشگام باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon