بیشترین خسارت بیمه در استان گلستان به موتورسواران پرداخت شده است

بیشترین خسارت بیمه در استان گلستان به موتورسواران پرداخت شده است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست بیمه ایران در گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۹ میلیارد تومان خسارت بیمه نامه شخص ثالث در استان گلستان پرداخت شده که بیش از ۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان آن به راکبان موتور سیکلت بوده است.

علیرضا خلیلی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با بیان اینکه بیشترین خسارت بیمه شخص ثالث به راکبان موتور سوار پرداخت می‌شود, اظهار کرد: 17 درصد تصادفات در استان گلستان موتور سواران هستند و 60 درصد فوت شدگان در تصادفات را هم راکبان موتور سوار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: پارسال بیمه گذاران بیش از 50 میلیارد تومان خسارت بیمه شخص ثالث پرداخت کردند که  25 درصد آن مربوط به موتور سیکلت سواران بوده است.

وی همچنین با اشاره به آمار بالایی تلفات موتورسواران در جاده های گلستان، از موتورسواران خواست با خرید بیمه شخص ثالث از خدمات بیمه استفاده کنند.

با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه تصریح کرد: تقاضای ما این است که پلیس براساس ماده 19 قانون شخص ثالث از تردد موتورسیکلت‌های بدون بیمه نامه جلوگیری کند.

وی افزود: مرتب به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که نکات ایمنی و تذکرات پلیس را رعایت کنند و از کلاه ایمنی برای راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت استفاده کنند و بیمه‌نامه نیز همراه داشته باشند.

کریمی با تاکید بر برخورد پلیس با موتورسواران متخلف افزود: متاسفانه در سطح جامعه شاهد بروز حوادثی هستیم که ناخواسته رخ می‌دهد اما همین حوادث ناخواسته نیز مشکلاتی را به بار می‌آورد که به هیچ شکلی توان جبران آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon