بازدید زائران پاکستانی از مرکز فرهنگی خانه شهید و گلزار شهدای تهران

بازدید زائران پاکستانی از مرکز فرهنگی خانه شهید و گلزار شهدای تهران

خبرگزاری تسنیم: اکبری، مسئول فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران ازحضور زائران پاکستانی در این مرکز فرهنگی و گلزار شهدا خبر داد و گفت: افرادی از کشور پاکستان روز گذشته در مزار شهدا حضور یافته و از نقاط مختلف گلزار شهدا بازدید کردند.

اکبری، مسئول مرکز فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از حضور زائران پاکستانی در این مرکز فرهنگی و گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: مرکز فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران، روز گذشته 24 تیرماه میزبان تعدادی از خانواده‌های پاکستانی بود که به زیارت قبور شهدا آمدند.

مسئول مرکز فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران اضافه کرد: این زائران پاکستانی پس از بازدید از این مرکز فرهنگی به تماشای کلیپ‌ها و مستنداتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس نشستند و در ادامه از موزه شهدای بهشت زهرا بازدید کردند.

اکبری در پایان سخنانش تصریح کرد: زائران کشور پاکستان پس از بازدید موزه و خانه شهید، بر سر مزار شهدای شاخص گلزار شهدا حضور یافته و آن‌ها را زیارت کردند. شاخص‌ترین شهدایی که توسط این مهمانان زیارت شدند شهدایی مانند شهید «بهشتی» و 72 تن از یارانش، شهید «چمران»، شهید «مسلم فراهانی»، شهیدان «اخلاق حاضر» و ... بودند. آنها ضمن زیارت از این شهدا در خصوص سیره و سبک زندگی آنان نیز صحبت‌ها کردند و بررسی‌هایی انجام دادند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران