اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی برای حل مشکلات فاضلاب رشت

اختصاص 600 میلیارد تومان منابع بانکی برای حل مشکلات فاضلاب رشت

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم رشت در مجلس از پیگیری مشکل فاضلاب شهر رشت از طریق بانک جهانی و ۶۰۰ میلیارد تومان منابع بانک‌ها خبر داد و گفت: پروژه کمربندی شهر رشت از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.

جبار کوچی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های در دست ساخت و اجرا در این شهر، اظهار کرد: شهر رشت  توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که می‌توان برای پیشرفت استان  از آنها استفاده کرد.

وی از پیگیری برنامه‌هایی در سنگر و لشت نشا خبر داد و افزود: یکی از پروژه‌هایی که در رشت پیگیری می‌شود تصویب طرح جامع حمل و نقل شهری است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که این طرح تصویب نشود بسیاری از پروژه‌ها قابلیت اجرا ندارند،گفت: برای همین بر وزیر کشور فشار می‌آوریم تا سریع مشکل آن را حل کند.

کوچکی‌نژاد از پیگیری مشکل فاضلاب شهر رشت از طریق بانک جهانی و 600 میلیارد تومان منابع بانک‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه کمربندی شهر رشت از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.

وی بودجه اختصاص داده شده به کمربندی رشت را بسیار ناچیز عنوان و تصریح کرد: بازه زمانی درستی برای اتمام این پروژه قابل پیش بینی نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم آبی در رشت افزود: مدیریت آب کشاورزی و رفع مشکل کشاورزان از اموری است که نمایندگان مجلس استان به آن توجه ویژه دارند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon