وزیر صنعت لایق کارت زرد نبود

وزیر صنعت لایق کارت زرد نبود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت بی دلیل از نمایندگان کارت زرد گرفت و از این رو بنده نگران برخی مسائل حاشیه ای در این زمینه هستم چرا که نعمت زاده برازنده کارت زرد نبود.

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: ‌این رفتارهای تعصبی نمایندگان در برخی از زمینه ها قابل قبول نیست و به نظر می رسد عده ای در مجلس به دنبال تضعیف جایگاه دولت هستند و تلاش می کنند به دلیل رای دادن مردم به دولت تدبیر و امید انتقام بگیرند چرا که منافع مالی و منسب آنها به خطر افتاده است.

وی با بیان اینکه عملکرد نعمت زاده در 9 ماه گذشته عملکرد قابل قبولی برای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش برای رفع موانع آنها بوده است، گفت: نباید عده ای به دنبال برخی تسویه حساب های قبلی یا شخصی باشند بلکه قسمت عمده نمایندگان مجلس که دولت را در رسیدن به اهداف و برنامه های خود همراهی می کنند تا کشور در سایه این تعامل با دنیا بتواند برخی نگاه های افراط گرایانه که غربی ها به دنبال القای آن به نام ایران هستند برچینند و آرامش را به کشور باز گردانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون صنایع مجلس به خاطر این رفتار اعضای فراکسیون رهروان ولایت از عضویت در این مجموعه انصراف می دهم و دیگر حاضر نیستم در جلسات آن حضور پیدا کنم.

پیرموذن سوالات مطرح شده از وزیر صنعت، معدن و تجارت را سوالات نابجا و حتی در شان برخی از نمایندگان پرتلاش ندانست و افزود: آنهایی که دل در گرو توسعه کشور و منافع مردم دارند با درک عمیق از فرصت تعامل سرنوشت ساز و سازنده با دنیا باید یار تیم مذاکره کننده باشند و در این قضیه با اقدامات مناسب دولت را در انجام بهتر امور یاری کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon