احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال بیرجند پیگیری می‌شود

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال بیرجند پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس گفت: پیگیری‌های لازم برای احداث درمانگاه شمال شهر بیرجند انجام گرفته و ادامه خواهد داشت تا مردم شمال شهر نیز از داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر عبادی ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، اظهار کرد: تأمین اجتماعی در واقع یک ابزار بسیار ارزشمند است که سبب آرامش خاطر کارگر، امید به آینده و افزایش بازدهی و راندمان کارگر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر خدمات ارائه شده با خدمات آرمانی انقلاب و حتی با مقایسه با کشورهای دیگر فاصله زیاد دارد البته باید از خدمات ارائه شده روحیه بگیریم.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایگاه تأمین اجتماعی به لحاظ نهادی برای مراجعه دردمندان بسیار حائز اهمیت است و پرسنل این ارگان باید برخورد مناسبی با ارباب رجوعان داشته باشند.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: اخلاق حرفه‌ای باید در تامین اجتماعی قوت بگیرد چراکه افراد مراجعه کننده خانواده‌ها و کارگران دارای مشکل هستند.

وی در مورد پیگیری مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: مسئولان و مدیران استان باید پیگیر رسیدگی به مشکلات و مسائل نهاد خود باشند.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همدلی میان نمایندگان استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: پیگیری لازم در مورد راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان 131 تخت خوابه جدید تامین اجتماعی بیرجند با همکاری مسئولان استانی و کشوری انجام می‌شود.

حجت الاسلام عبادی در مورد مشکلات پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: پیگیری‌های لازم از سنوات قبل و تا به امروز برای درمانگاه شمال شهر انجام گرفته و ادامه خواهد داشت تا مردم شمال شهر نیز از داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تملک زمین کنار بیمارستان در حال احداث تأمین اجتماعی بیرجند، افزود: این ایده در راستای آینده‌نگری و طرح توسعه بیمارستان در آینده به لحاظ رشد و افزایش جمعیت است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهاد بیمه‌گر شناخته می‌شود و وظیفه تحت پوشش قرار دادن کارگران و شاغلان را در راستای نگه داشتن از فقر و تنگ دستی دارد.

مجید درویشی افزود: حفظ کرامت انسانی وظیفه تأمین اجتماعی است و با توجه به قوانین، وظیفه گسترش و حمایت‌های اجتماعی و کاهش فقر را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف آرمانی، تأمین اجتماعی یک سری برنامه‌ریزی استراتژی کوتاه و بلندمدت دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: بیمه‌شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی استان شامل 107 هزار و 503 نفر تشکیل می‌دهند و تعداد مستمری‌بگیران این سازمان 11 هزار و 324 نفر است.

درویشی با بیان این‌که شعبه دیهوک به اقماری دائم تغییر کرده است، افزود: در سال گذشته 4 میلیارد و 418 میلیون تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.

انتهای پیام/‎ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon