«ترانه‌های پنج انگشت»‌ مصطفی رحماندوست به نمایشگاه کتاب می‌آید


«ترانه‌های پنج انگشت»‌ مصطفی رحماندوست به نمایشگاه کتاب می‌آید

خبرگزاری تسنیم: لوح فشرده «ترانه‌های پنج انگشت» با صدای مصطفی رحماندوست برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مصطفی رحماندوست از عرضه دو اثر جدید خود در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و اظهار کرد: مجموعه هفت جلدی «چیستان» برای بچه‌ها و لوح فشرده «ترانه‌های پنج انگشت» به ترتیب به همت انتشارات آبرنگ و موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده و برای نخستین بار در نمایشگاه امسال عرضه می‌‌شوند.

وی تاکید کرد: آهنگ‌های لوح فشرده «ترانه‌های پنج انگشت»، مبتنی بر موسیقی اصیل ایرانی ساخته شده و اشعارم با صدای گروهی از کودکان خوانده شده‌ است.

رحماندوست تصریح کرد: مجموعه «ترانه‌های پنج انگشت» شامل 20 شعر و قصه  است که سال گذشته به همت انتشارات پیدایش منتشر شده بود و نریشن های این لوح فشرده را شخصاً خوانده‌ام.

کاکایی با «حبس سکوت» به نمایشگاه می‌آید

هم‌‌چنین «حبس سکوت»  تازه‌ترین اثر عبدالجبار کاکایی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

عبدالجبار کاکایی از عرضه اثر جدید خود در نمایشگاه امسال خبر داد و اظهار کرد: مجموعه غزل «حبس سکوت» برای نخستین بار و به همت انتشارات فصل پنجم در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد.
وی افزود: همچنین چاپ دوم «با تو این ترانه‌ها شندیدنی است» از سوی انتشارات فصل پنجم و «بی‌چتر و بارانی» از سوی نشر شانی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهند شد.

خالق مجموعه شعر «زنبیلی از ترانه» در ادامه، نمایشگاه کتاب تهران را محیطی باشکوه و فضایی عظیم برای حضور ناشران و مخاطبان کتاب دانست و تاکید کرد: تقویت فضای تبادل اطلاعات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، برای ایجاد انگیزه مطالعه در مخاطبان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران