۲۳ واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد

23 واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه ۲۳ واحد صنفی متخلف در لاهیجان پلمپ شد، گفت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، عدم توجه به مسائل شرعی، عدم رعایت ساعات کار و نداشتن پروانه صنفی پلمپ شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان، سرهنگ محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی تخلفات صنفی این شهرستان اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان به منظور رعایت شئونات این ماه  و در راستای طرح ارتقا  امنیت اجتماعی و جلوگیری از تخلفات صنفی، طرح کنترلی و نظارتی صنوف در این شهرستان به  مرحله اجرا گذاشته شد.

وی  افزود: پلیس با راه اندازی اکیپ‌های مبارزه با روزه خواری و حفظ حرمت این ماه مبارک، این موضوع در قالب برخورد قانونی و سلبی در دستور کار قرار گرفت که در 15 روزه اول ماه رمضان، 100 واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در این راستا 23 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، عدم توجه به مسائل شرعی، عدم رعایت ساعات کار و نداشتن پروانه صنفی  پلمپ شدند.

قاسمی با اشاره به تشکیل پرونده برای متخلفان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رعایت ارزش‌های این ماه در سطح شهر، 25 نفر از افراد روزه خوار شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت گرفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon