قطع ۱۵ ساعته آب شرب شهروندان جنوب ساری‌

قطع 15 ساعته آب شرب شهروندان جنوب ساری‌

خبرگزاری تسنیم: مردم ساکن در خیابان‌های لسانی، جوادیه و شهید صادقی در جنوب ساری از روزهای گذشته به میزان ۱۵ ساعت با قطعی آب مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آب شرب شهروندان خیابان لسانی، جوادیه و شهید صادقی واقع در جنوب شهر ساری هر روز از ساعت هشت صبح تا 23 شب قطع
 است.

مجید رحمانی، شهروند منطقه جنوب شهر ساری به تسنیم گفت: چندین دفعه مکاتباتی با اعضای شورای شهر و شرکت آب و فاضلاب شهری ساری برای برطرف کردن مشکل آب شرب این منطقه انجام داده ایم، ولی متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی در جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است.

وی افزود: هم اکنون دوهزار خانوار با جمعیت بالغ بر حدود 20 هزار نفر در این منطقه سکونت دارند

رحمانی گفت: اهالی این منطقه مانند دوران قدیم آب را در داخل تانکرها برای استفاده ذخیره می‌کنند.

نماینده مردم بخشی از جنوب شهر ساری، با بیان اینکه طبق گفته مسئولان آب و فاضلاب شهری استان سختی آب شهر ساری بالا بوده و توصیه های درباره استفاده از آب شرب تازه به مردم شده است، گفت: با توجه به اینکه مردم آب را در تانکرها و سطل ها ذخیره می‌کنند می تواند سبب بروز برخی از بیماری‌های احتمالی شود.

رحمانی انتقال آب شرب شهری به روستاهای حاشیه شهر را یکی از مهم ترین عامل کمبود آب در شهر ساری اعلام کرد و گفت: در حال حاضر آب شرب شهر ساری بهداشتی نیست و کلرزنی به صورت مستمر در داخل مخازن آب انجام نمی شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon