تعویض قرآن‌های نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت کرج

تعویض قرآن‌های نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت کرج

خبرگزاری تسنیم: سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح تعویض قرآن‌های نو با فرسوده در نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج, به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز, جان محمد خوب پور اظهار کرد: سومین  نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز به طور رسمی از امروز آغاز و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه حدود 25 غرفه جانمایی شده که از این تعداد 15 غرفه به طور اختصاصی به عرضه کتاب های حوزه قرآن و عترت می پردازند.

وی افزود: با توجه به این که نمایشگاه قرآن و عترت  استان البرز همزمان با اتمام فعالیت نمایشگاه قرآن و عترت استان تهران آغاز می شود سعی شده ازظرفیت برخی از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه قرآن و عترت تهران نیز استفاده شود.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: دراین نمایشگاه علاوه بر ناشران البرزی از حدود 10 ناشری که در نمایشگاه قرآن و عترت تهران فعالیت پررنگی داشته اند نیزدعوت به عمل آمده است.

خوب پور تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب های قرآن و عترت و برگزاری برنامه های جنبی همچون نشست های مهدویت, اجرای تئاتر مذهبی ،نقالی وعرضه محصولات حجاب و عفاف طرح ویژه تعویض قرآن های نو با فرسوده نیز اجرایی می شود.

وی ابراز کرد:با توجه به اعتبارات و امکانات محدود اداره کل برای تعویض قرآن های نو و فرسوده ممکن است این طرح در تمام مدت برگزاری این نمایشگاه اجرایی نشود بنابراین شهروندان باید با شروع این نمایشگاه و در نخستین روزهای بازدید اقدام به تعویض قرآن های فرسوده خود با قرآن های نو کنند.

سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز از19 ماه مبارک رمضان از ساعت 17 الی 24 درمحل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز  پذیرای شهروندان قرآن دوست البرزی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon