مشکلات فرهنگی مهرستان با همدلی و اتحاد مسئولان برطرف می‌شود

مشکلات فرهنگی مهرستان با همدلی و اتحاد مسئولان برطرف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهرستان گفت: با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی که در شهرستان مهرستان وجود دارد، مسئولان اجرایی باید با اتحاد وهمدلی به شناسایی مشکلات فرهنگی و برطرف شدن آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهرستان، نخستین جلسه شورای اجتماعی شهرستان امروز با حضور ائمه جمعه و جماعات، معتمدان، ریش‌سفیدان و روسای ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری مهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار کرد: این نخستین جلسه شورای اجتماعی است که در دولت تدبیر و امید تشکیل می‌شود، لذا امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر بتوانیم خط مشی مشخص و سیاست‌های روشنی را در زمینه نحوه سازماندهی حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: امید می‌رود با هماهنگی، مشارکت و اقدامات کارشناسی و احساس مسئولیتی که همه ما نسبت به فرهنگ، مناسبات و روابط اجتماعی، آداب و رسوم و همه موضوعاتی که فرهنگ ما را شکل می‌دهند، داریم بتوانیم با خط مشی مشخص و حفظ فرصت‌ها، حریم‌ها، شئونات و احترام به شخصیت همه افراد جامعه به نتایجی جامع دست یابیم.

فرماندار مهرستان بیان کرد: با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی که در شهرستان وجود دارد فرهنگ باید زیربنا همه موارد باشد و مسئولان اجرایی نیز با اتحاد وهمدلی با یکدیگر در زمینه شناسایی مشکلات فرهنگی و رفع آنها اقدام کنند.

نماینده دفتر امور رهبری اهل سنت شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: ماه رمضان، ماه بندگی و ماه رحمت است و یکی از صفات نمازگزار، حفظ نماز است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین نوری افزود: با توجه به بحران‌هایی که در منطقه ایجاد شده و تفرقه‌ای که جریان‌های تروریستی و تکفیری بین مسلمانان ایجاد کردند، ضرورت وحدت بین صفوف مسلمانان یک امر مهم است.

وی عنوان کرد: امیدواریم حول موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی، این وفاق و همگرایی بین مسلمانان ایجاد شود.

نماینده دفتر امور رهبری اهل سنت شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان اضافه کرد: امید که مسئولان ما تمام تلاش خود را در زمینه رفع کمبودها و برطرف کردن سوء تفاهمات انجام دهند.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon