محاکمه متهمان مهدکودک ستایش اردبیل هفته آینده انجام می‌شود

محاکمه متهمان مهدکودک ستایش اردبیل هفته آینده انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و نقلاب اردبیل گفت: با دستگیری ۳ نفر از متهمان پرونده مهد کودک ستایش اردبیل محاکمه آنها هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بهزیستی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پرونده مراحل نهایی تحقیق و بررسی خود را سپری می کند و با تکمیل مرحله تحقیقاتی پرونده کیفرخواست صادر شده و محاکمه متهمان این پرونده آغاز می شود.

وی تصریح کرد: قرار است در این محاکمه مدیر مهد، مربی و خدمه مهد که گفته می شود در کودک آزاری نقش اساسی داشتند و یا با اطلاع از این موضوع آن را پنهان نگه داشتند، مورد مجازات قرار گیرند.

عتباتی این محاکمه را خواست افکار عمومی و اراده دستگاه قضا به ویژه دادستانی به عنوان مدعی العموم در رساندن متهمان این پرونده به سزای اعمالشان دانست و گفت: انجام تحقیقات قضایی مشخص کرد که توطئه ای در این کار نبوده و مربی خاطی دلیل آن رفتار غیرقابل قبول را فشارهای روحی و روانی اعلام کرده که در این زمینه تعدادی از خانواده ها نیز از مهد و صاحبان آن شکایت کردند.

دادستان اردبیل در مورد انتشار فیلم این حادثه در شبکه های مجازی افزود: برخلاف اخباری که در برخی از رسانه ها در مورد دستگیری فرد فیلم بردار منتشر شده هنوز این شخص بازداشت نشده اما تحقیقات در زمینه انگیزه های این کار در حال انجام است.

وی با اشاره به توقف فعالیت این مهد بیان کرد: هیچ کس نمی تواند پلمپ را شکسته و اقدام به بازگشایی مهد بکند چرا که ادامه فعالیت آن بستگی به نظر کمیسیون عالی و رای نهایی دادگاه دارد.

عتباتی از خانواده ها خواست نگران چنین حوادثی نبوده و با دقت نظر به انتخاب مهد فرزندان خود همت کنند و دستگاه های مختلف نیز با نظارت ها و بازرسی های مستمر دیگر اجازه نمی دهند حوادث ناگواری همچون مهر ستایش اردبیل رخ داده و اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon