آمریکا و اسرائیل از ترویج سیره امام علی(ع) در جهان هراس دارند

آمریکا و اسرائیل از ترویج سیره امام علی(ع) در جهان هراس دارند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در گیلان، بشریت را تشنه عدالت علی(ع) دانست و گفت: آمریکا، اسرائیل و مستکبران از ترویج و اشاعه سیره امام علی(ع) در جهان در هراسند.

آیت‌الله‌ زین‌العابدین قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع)، اظهار کرد: امام علی(ع) بزرگمرد عدالت در جهان و شخصیتی الهی و بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به بی‌نظیری امام علی(ع) در تاریخ بشریت، افزود: سیره عملی حضرت امام علی(ع) درس بزرگ عزت و اقتدار برای مسلمانان و آزادیخواهان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه امام علی(ع) خود را وقف ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و ظلم‌ستیزی کردند، گفت:حضرت علی (ع) کارهایی کرد که از انسان معمولی ساخته نبود.

آیت‌الله قربانی با تاکید بر اینکه مردم‌داری، مبارزه با ظالمان و عدالت‌محوری از ویژگی‌های بارز امام علی(ع) بود، تصریح کرد: عدالت علی(ع) سبب شهادت علی(ع) شد و دشمنان با به شهادت رساندن امام علی (ع) عدالت را دفن کردند.

وی با تکریم شخصیت الهی امیرالمومنین علی (ع)، تأکید کرد: امام علی (ع) تنها نسخه انسان والا در آفرینش است که مانند آن در غرب و شرق عالم دیده نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ علوی(ع) در جهان اسلام، گفت: گروهک تروریستی و تکفیری داعش امروز به دنبال نابودی حقایق اسلام است.

آیت‌الله قربانی بشریت را تشنه عدالت علی(ع) دانست و اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل و مستکبران از ترویج و اشاعه سیره امام علی(ع) در جهان در هراسند.

وی با بیان اینکه سیره علوی بهترین الگو برای جامعه بشری است، افزود: باید تلاش کنیم تا عدالت علوی(ع) در همه بخش های جامعه اسلامی نهادینه شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon