طب سوزنی یک دامپزشک با حق ویزیت ۸۰۰هزار تومانی

طب سوزنی یک دامپزشک با حق ویزیت 800هزار تومانی

خبرگزاری تسنیم: ارائه طب سوزنی توسط یک دامپزشک با حق ویزیت بیش از ۸۰۰ هزار تومان و بیماران آلزایمری که هیچ چیز به خاطر نمی‌آورند ولی خدا و فرائض عبادی‌شان را می‌توانند انجام دهند، گوشه‌های از حاشیه‌های پزشکی را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در پی گزارشاتی که از گلایه بیماران پیوند مغز و استخوان نسبت به عدم تامین داروی آنها در داروخانه‌ بیمارستان شریعتی، صورت پذیرفته بود، رسول دیناورند رئیس سازمان غذا و دارو با سَرکشی از این داروخانه بیمارستانی عنوان می‌کند: عدم وجود دارو در داروخانه بیمارستان شریعتی جزو تخلفات به حساب می‌آید و این تخلف پیگیری خواهد شد و رسیدگی مجدد صورت می‌پذیرد تا در مدت چند روز آینده این مشکل برطرف شود.

پای لنگ همیشگی بیمه‌ها

دیناروند همچنین در ادامه تشریح مشکل عدم وجود دارو در داروخانه بیمارستان شریعتی به ضرورت اصلاح مصوبه شورای عالی بیمه اشاره کرد و می‌گوید: برخی از اینگونه مشکلات دارویی، خارج از حیطه سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت است و باید با کمک سازمان‌های بیمه‌ای این مسئله یعنی عدم تامین داروی بیماران پیوندی مغز و استخوان برطرف شود.

در این راستا محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز در پی پیگیری مشکل داروی بیماران پیوند مغز و استخوان در این گزارش تلویزیونی عنوان می‌کند: ما به سمتی می‌رویم که پوشش خدمات درمانی بیماران را با خدمات دارویی به صورت ترکیبی داشته باشیم و امیدواریم تا مدت کمتر از یک ماه آینده مشکل داروی بیماران پیوند مغز و استخوان برطرف شود.

براساس این گزارش سازمان بیمه سلامت نیز قول مساعد می‌دهد تا مشکل بیماران پیوند مغز و استخوان برطرف شود.

طب سوزنی توسط دامپزشک با حق ویزیت 800 هزار تومانی

در این گزارش از مشکل یک کودک سنندجی که بر اثر بی‌احتیاطی در ارائه خدمات طب سوزنی؛ سوزن در دهان این کودک فرو رفته بود، جراحان توانستند این سوزن را از دهان این کودک خارج کنند، براین اساس بازرسان پزشکی نیز عنوان کردند که فردی که اقدام به طب سوزنی کرده است، پزشک نبوده، بلکه دامپزشک است و به گفته والدین این کودک، برای هر جلسه طب سوزنی، این دامپزشک مبلغ 840 هزار تومان از آنان دریافت کرده است.

بیمارانی آلزایمری همه چیز را فراموش کرده اند جز خدا

در این گزارش به مشکل بیماران آلزایمر نیز پرداخته شد و نکته جالب آن بود که وقتی از بیماران آلزایمری پرسیده می‌شود که چه چیزی در خاطر ذهنشان دارند، عنوان می‌کنند همه چیز را فراموش کرده‌اند، ولی هنوز خدا را یادشان هست، به طوری که نماز و عبادات خود را می‌توانستند انجام دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon