اهل تسنن نیز وحشی‌گری‌های داعش را محکوم می‌کنند

اهل تسنن نیز وحشی‌گری‌های داعش را محکوم می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهر سنی نشین عنبران گفت: اهل تسنن نه تنها از گروه ضدانسانی تکفیری داعش حمایتی نمی کنند بلکه حرکت ها و اقدامات این گروه تروریستی ضدانسانی را محکوم کرده و آن را هم راستا با جنایات رژیم صهیونیست می دانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام یاور مرادی در محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهر عنبران اظهار کرد: اهل تسنن نه تنها از گروه ضدانسانی تکفیری داعش حمایتی نمی کنند بلکه حرکت ها و اقدامات این گروه تروریستی ضدانسانی را محکوم کرده و آن را هم راستا با جنایات رژیم صهیونیست می دانند.

وی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با توسل به چنین گروه های تندرو در صدد ایجاد تنش در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام هستند و سعی می کنند به هر شکل ممکن در وحدت به هم فشرده امت اسلامی تفرقه و دودستگی ایجاد کنند تا اسلام و ارزش ها و اعتقادات آن را بد جلوه دهند.

مرادی بیان کرد: در ماه های اخیر ماهیت این گروه های تروریستی کاملا به همه ملت های جهان مشخص شده و همه فهمیده اند که این گروه ها مورد حمایت اهل شیعه و سنی نیستند بلکه سرچشمه جنایات آنها از حمایت رژیم غاصب صهیونیست است که امروز بر سر مردم فلسطین و امت خداجوی این منطقه بمب هایی ریخته و سعی می کنند تا فلسطین و غزه را از روی نقشه جهان اسلام پاک کرده و از بین ببرند.

امام جمعه عنبران با تشریح اینکه حقارت رژیم صهیونیستی در برابر امت اسلامی یک حقارت تاریخی و همواره حرکت شکننده است، افزود: ما امت رسول الله خطاب به دشمنان دین اسلام و قسم خوردگان مکتب ارزشی و دینی اعلام می کنیم که هرگز امت اسلامی از مرام و اندیشه خود عدول نمی کنند بلکه با توسل به اهل بیت عصمت  و طهارت و اولیای الهی در مسیر حمایت از احکام نورانی اسلام حرکت می کنند.

وی خطاب به تفرقه افکنان عالم تشیع و تسنن بیان کرد: حرکت خبیث آنها محکوم به شکست بوده و شیفتگان و مریدان مکتب اهل بیت عصت و طهارت هرگز تسلیم تفکر زورمندارانه آنها نشده بلکه با اتحاد و انسجام سعی می کنند تا پیرو مکتب نبوی و اعتقادی باشند.

امام جمعه شهر سنی نشین عنبران اظهار کرد: گسیل کردن گروه های تندرویی همچون داعش، تکفیری و سلفی نتیجه مایوس شدن مدعیان دروغین حقوق بشر و از اقدامات خباثت بارشان است که نه تنها به ثمر ننشسته بلکه سعی می کنند تا به هر شکل ممکن جامعه اسلامی را گرفتار معضلات و مشکلات حقیقی کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon