برگزاری مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در موزه دفاع مقدس

برگزاری مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در موزه دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم: ویژه برنامه احیای شب بیست و سوم ماه رمضان از ساعت ۲۲:۳۰ در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در شب‌های پربرکت «قدر» میزبان شب‌زنده‌داران لیالی قدر بود که این مراسم پر فیض با تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر و با سخنرانی حجت الاسلام میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مداحی مداحان اهل بیت همراه بود.

حجت الاسلام امرودی با تاکید بر تاثیر فرهنگ عاشورا بر رزمندگان در سالهای دفاع مقدس گفت: دلاوریهای رزمندگان ما در آن سالها نشأت گرفته از حماسه عاشورا است و امروز ما افتخار می کنیم که در مسجد موزه دفاع مقدس مراسمی به این عظمت برگزار است.

وی با اشاره به حوادث تلخ غزه و ایستادگی مسلمانان فلسطینی افزود: یادمان باشد که ملت مقاوم غزه امروز مظلوم ترین مردم دنیا هستند و ما در این شب ها برای پیروزی مقاومت مردم غزه دعا می کنیم.

ویژه برنامه احیای شب بیست و سوم ماه رمضان  از ساعت 22:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی جنب ایستگاه مترو شهید حقانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران