سیاسی: انتشار لیست قراردادها کاری زشت و نادرست است

سیاسی: انتشار لیست قراردادها کاری زشت و نادرست است

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که فهرست قراردادهای باشگاه‌ها با بازیکنان نباید رسانه‌ای شود.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه محمدرضا خلعتبری و سید جلال حسینی گفته‌اند دست رحیمی در نقل‌وانتقالات بسته است، اظهار داشت: یعنی چه؟ نمی‌دانم طرح این مسائل برای چه بوده است! چطور وقتی رحیمی با دیگر بازیکنان قرارداد می‌بست دستش بسته نبود و فقط در زمان مذاکره با این دو بازیکن دستش بسته بوده است؟!

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس دچار محدودیت مالی است و همه مشکلات این باشگاه را می‌دانند. باشگاه بودجه محدودی دارد، اسپانسر هم تا حدی می‌تواند پول واریز کند و یک اقیانوس هم مشکلات وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که دست رحیمی بسته باشد. رحیمی عملکرد خوبی داشته و ما از او رضایت کامل داریم. رحیمی با این بضاعتی که باشگاه دارد، نهایت تلاش خود را انجام داده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا هیئت مدیره این باشگاه برای جذب یک مدافع جای حسینی به دایی و رحیمی اختیار داده است، عنوان کرد: ما در یک جلسه هیئت مدیره دست رحیمی را برای فصل نقل‌وانتقالات باز گذاشتیم و دیگر لزومی ندارد برای هر بازیکن در هیئت مدیره مصوبه داشته باشیم.

سیاسی در واکنش به ادعای باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه قرارداد این باشگاه و خلعتبری یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، گفت: رحیمی برای عقد قرارداد با خلعتبری 950 میلیون کنار گذاشته بود که با «آفرهای» موجود قراردادش به یک میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسید. حتی قرار بود پول باشگاه عجمان و جریمه دیرکرد این باشگاه را هم باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. در مجموع فکر می‌کنم خلعتبری نمی‌خواست در پرسپولیس بماند. با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سپاهان گفتند مبلغ قراردادشان با خلعتبری یک میلیارد و 200 میلیون بوده نتیجه می‌گیریم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بیشتر از سپاهان بوده است.

وی تصریح کرد: من در جلسه رحیمی با خلعتبری حضور داشتم و دیدم که رحیمی چه امتیازاتی به خلعتبری داد. پیشنهاد باشگاه پرسپولیس خیلی پر رنگ و لعاب‌تر بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار لیست قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان توسط سازمان لیگ اظهار داشت: این کار بی‌احترامی به بازیکن است. سازمان لیگ باید تمام قراردادها را از باشگاه‌ها بگیرد و در صورتی که تخلفی صورت گرفت آن را اعلام کند نه اینکه تمام قراردادها منتشر شود. به نظر من آقای رئیسی‌کیا (مدیرعامل باشگاه راه‌آهن) هم اشتباه کرد که لیست قرارداد بازیکنانش را در سایت باشگاه راه‌آهن منتشر کرد.

سیاسی ادامه داد: در قراردادها گاهی بازیکن کوتاه می‌آید و کمتر پول می‌گیرد، گاهی باشگاه بنا به دلایلی بیشتر از ارزش یک بازیکن به او پول می‌دهد و پیش می‌آید که یک بازیکن بسیار با اخلاق و باشرف پول کمتری از باشگاه می‌گیرد. با این اوصاف قراردادها به هیچ عنوان معیار مناسبی برای ارزش‌گذاری روی بازیکنان نیست. در مجموع انتشار لیست قراردادها کاری زشت و نادرست است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon