بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در توسعه صنعت بیمه کشور

بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در توسعه صنعت بیمه کشور

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در توسعه صنعت بیمه کشور بررسی می‌شود، گفت: مقرر شد موضوعات بیمه به طور خاص اعم از بیمه‌های دولتی و غیر دولتی تحقیق تفحص می‌شود.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لاهیجان، با اشاره به نگرانی‌هایی که از سوی مردم درباره بیمه به نمایندگان مجلس انتقال داده شد، اظهار کرد: قرار بر این شد که در مورد ابعاد مختلف صنعت به طور عام و بیمه به طور خاص اعم از بیمه‌های دولتی و غیر دولتی تحقیق و تفحص داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در این تحقیق و تفحص مشکلاتی که صنعت بیمه با آن روبرو است مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: مشکلات داخلی و مسائل نظارتی و موضوعاتی که در کمیسیون اقتصادی باید به آنها پرداخته شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مسائل مربوط به بیمه بسیار وسیع است،گفت: باید در ارتباط با مباحث مربوط به حوزه اقتصاد بیمه با جامعیت بیشتری برای مباحث علم و اجرا، پوشش، دریافت و پرداخت، مفاسد و سوء استفاده‌ها تحقیق و تفحص داشته باشیم.

ندیمی خاطرنشان کرد: این بررسی‌ها برای این است تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم و رساندن اطلاعات به مراجع قانونی و نظارتی اطلاعات لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز صنعت بیمه شدگان و منافع افراد خاصی است، افزود: بسیاری از شهروندان از خدمات بیمه رضایت ندارند، یکی از مشکلات بیمه‌ها زمان است و یک زمان حداکثری را برای پرداخت می‌گیرند.

ندیمی با اشاره به اینکه بیمه ها برای پرداخت افراد را بیچاره می کنند خاطرنشان کرد:در مبلغ برخلاف آنچه در متون منعقدو امضا شده عموما سعی می‌کنند با بهانه‌های مختلف اصلا پرداخت نکنند یا حداقل مبلغ را پرداخت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: در این تحقیق و تفحص مباحث مربط به نحوه، روش پرداخت، مراجعات و وقت‌گیری و سایر مشکلات بیمه بررسی و حل می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon