جزئیات تشییع و تدفین پیکر ۳ شهید گمنام در ستاد نیروی زمینی ارتش

جزئیات تشییع و تدفین پیکر 3 شهید گمنام در ستاد نیروی زمینی ارتش

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت: فردا ۳۰ تیرماه همزمان با ۲۳ رمضان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس، ساعت۱۰ صبح در ستاد نیروی زمینی ارتش، پادگان علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ داود کاظمی، رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جزئیات برنامه تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام گفت: فردا  30تیرماه همزمان با 23 رمضان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر 3 شهید گمنام دفاع مقدس ساعت10 صبح در ستاد نیروی زمینی ارتش، پادگان علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر این سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که یک تن از آن‌ها 19 و دو تن 21 ساله هستند و یکی در منطقه گیلانغرب و در سال 67 به شهادت رسیده و دو تن دیگر در سال 65 و در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند، با حضور کارکنان ستاد و آحاد مردم شهید پرور تهران تشییع می‌شود و برنامه با سخنرانی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان همراه است.

امیر کاظمی با اشاره به مراسم سالگرد شهیدان گفت: از آنجایی که دو تن از این شهدا در تاریخ 20 شهریور سال 65 به شهادت رسیده‌اند، در نظر داریم همزمان با 20 شهریور 93 مراسم سالگرد شهادتشان را در جوا مزار شهیدان برگزار کنیم. همچنین مراسم شب وداع با شهیدان امشب همزمان با شب قدر بعد از نماز مغرب و عشا در سالن کوثر واقع در خیابان نیروی زمینی، روبروی کلینیک شهید فلاحی برگزار می‌شود.

آغاز مراسم تشییع از مسجد پادگان امام رضا(ع) ستاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در اتوبان شهید بابایی بلوار نیروی زمینی (روبروی شهرک شهید فلاحی) است.

کمیته جستجوی مفقودین از عموم مردم شهید پرور تهران به ویژه جوانان دعوت بعمل می‌آورد تا با حضور در این مراسم معنوی با امام راحل و شهدای عزیز تجدید پیمان نمایند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران