۴۲۵ شهید و ۳۰۰۸ زخمی حاصل جنایت جنگی ۱۳ روزه رژیم صهیونیستی

425 شهید و 3008 زخمی حاصل جنایت جنگی 13 روزه رژیم صهیونیستی

خبرگزاری تسنیم: از آغاز تجاوز و حملات متعدد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۴۲۵ نفر شهید که ۱۱۲ نفر از آنها کودک، ۴۱ نفر زن، ۲۵ تن سالخورده هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، «مفید محمد الحساینه» گفت که در نتیجه تجاوز اسرائیل به نوار غزه 1007 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است، 915 واحد مسکونی نیز به صورت جزئی تخریب شده و غیر قابل سکونت است و 17460 واحد مسکونی دیگر نیز به صورت جزئی تخریب شده اند.

الحساینه اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه به سنگ و انسان رحم نمی کند و به طور عمدی خانه های شهروندان را بر سر ساکنان آن اعم از زن، کودک و سالخوره خراب می کند و در سایه سکوت جهانی مرتکب فجیع ترین جنایت ها می شود.

وی اشاره کرد که زیر ساخت های غزه اعم از خطوط لوله فاضلاب، جاده ها و چاه های غزه از این تخریب در امان نبوده اند و ارتش رژیم اشغالگر غزه و خیابان های آن را به ویرانه تبدیل کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که از آغاز تجاوز و حملات متعدد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 425 نفر شهید که 112 نفر از آنها کودک، 41 نفر زن، 25 نفر سالخورده هستند. در این حمله بیش از 3008 نفر دیگر زخمی شده‌اند که 904 نفر از آنها کودک و 533 نفر زن و 25 نفر از افراد مسلح هستند.

فجیع‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در 13 روز گذشته حمله به منطقه الشجاعیه بوده که تاکنون70 فلسطینی به شهادت رسیده‌ که بیشتر قربانیان این حادثه را کودک و زن تشکیل می‌دهند.

در حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف فلسطین نزدیک به 100 نفر شهید شدند که 70نفر از آنها از منطقه شجاعیه هستند.

انتهای پیام/پ

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان