شهرستان انار از اقتصاد تک محصولی خارج می‌شود

شهرستان انار از اقتصاد تک محصولی خارج می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان انار با بیان اینکه این شهرستان از اقتصاد تک محصولی خارج می‌شود، گفت: توسعه صنعتی و عدم وابستگی به اقتصاد تک محصولی هدف اصلی سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از انار،  محمد خادمی صبح امروز در نشستی با حضور چهره‌های برجسته اقتصادی، عمرانی و صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: رویکرد دولت  تدبیر و امید در اقتصاد و سرمایه‌گذاری نقش حمایتی و توسعه اقتصادی است که با محوریت مردم, این امر محقق می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعامل سازنده که با همه دستگاه‌ها به ویژه ائمه جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و شهروندان شهرستان انار وجود دارد می‌توان گام‌های مثمرثمری در راستای توسعه شهرستان برداشت.

فرماندار شهرستان انار گفت: خشکسالی‌های اخیر، بارش کم و همچنین استفاده بی‌رویه از منابع آب سبب بیلان منفی در منطقه و وابستگی قابل توجه اقتصاد شهرستان به تولید و محصول پسته شده است.

خادمی گفت: برای جذب سرمایه‌گذار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای سرمایه‌گذاری همه زمینه‌ها را فراهم و موانع اداری را رفع می‌کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی طرح‌های خود را اجرا کرده و سبب توسعه و پیشرفت شهرستان انار شوند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که نتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده، از منابع دولت استفاده کنیم و سرمایه‌گذار استقبالی در صنعت نشان ندهد، به طور قطع شهرستان انار در آینده نزدیک با مشکل جدی روبه رو می‌شود.

فرماندار شهرستان انار خاطرنشان کرد: به همین سبب باید با اتحاد و همدلی و استفاده از خرد جمعی و کمک نخبگان، خیران، مردم، سرمایه‌گذاران  و مسئولان به این هدف یعنی توسعه صنعتی برسیم.

در این نشست با پیشنهاد فرماندار مبنی بر راه‌اندازی ستاد مشورتی توسط نخبگان، افراد با تجربه در صنعت و برجستگان موافقت و این ستاد راه‌اندازی شد.

 ستاد مشورتی مذکور طرح‌ها و پروژه‌ها را ابتدا کارشناسی و پس از بررسی دقیق تایید کرده و بعد از آن به ستاد مثلث توسعه جهت تایید نهایی ارسال می‌کند.

 انتهای پیام/ج

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon