صهیونیست‌ها ۲۷ عضو ۲ خانواده فلسطینی در رفح و خان یونس را قتل عام کردند

صهیونیست‌ها 27 عضو 2 خانواده فلسطینی در رفح و خان یونس را قتل عام کردند

خبرگزاری تسنیم: منابع فلسطینی گزارش دادند که صهیونیست ها در تازه ترین جنایت خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه، ۲۷ عضو دو خانواده در رفح و خان یونس را قتل عام کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری معا، در جریان بمباران منزل خانواده صیام در شمال شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه، 11 فلسطینی شهید و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی گفتند که نیروهای دفاع شهری و امداد رسانی پیکرهای تعدادی از شهدا را از زیر آوار بیرون کشیدند و در حال حاضر نیز در جستجوی بقیه اجساد و یا احیانا افراد زنده در زیر آوار هستند.

در همین رابطه «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که در میان این شهدا 3 کودک و یک زن دیده می شود و 9 نفر از شهدا نیز شناسایی شدند.

تخریب منازل فلسطینیان از سوی صهیونیست ها همچنان ادامه دارد و در همین راستا 16 فلسطینی دیگر در بمباران منزل خانواده ابو جامع در خان یونس به شهادت رسیدند و نیروهای دفاع شهری توانستند اجساد 13 نفر از آنها را از زیر آوار بیرون بکشند که در میان این شهدا نیز تعدادی زن و کودک وجود دارد.

در اردوگاه النصیرات نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی ساعت 7:30 صبح امروز یک شهروند موتور سوار را هدف قرار دادند که منجر به شهادت وی و زخمی شدن یک شهروند دیگر شد.

در خان یونس هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی منزل سرلشگر «صلاح ابو شرخ» فرمانده گروه‌های امنیتی نوار غزه را بمباران کردند اما اعضای خانواده پیش از بمباران، خانه را تخلیه کرده بودند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان