دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «علی‌اصغر سلیمانی» در هفته چهارم ماه رمضان

دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «علی‌اصغر سلیمانی» در هفته چهارم ماه رمضان

خبرگزاری تسنیم: مسئول تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت سپاه استان تهران از دیدار جامعه قرآنی کشور با خانواده شهید «علی اصغر سلیمانی» در هفته چهارم ماه رمضان خبر داد.

مرتضی جهانگرد، مسئول تبلیغ و ترویج سازمان قرآن و عترت سپاه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدارهای هفتگی با خانواده شهدای قرآنی گفت: برنامه دیدار با خانواده شهدای قرآنی به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) سال گذشته آغاز شد که طی آن جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدای قرآنی استان تهران دیدار کردند.

وی ادامه داد: طبق همین برنامه هر چهارشنبه از ساعت 15:30 تا 16:30 به دیدار یک خانواده شهید قرآنی می‌رویم. هفته گذشته یعنی سومین هفته از ماه مبارک رمضان دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهیدان «محمدباقر و مهدی اعلمی» بود که با حضور قاریان ممتاز و جمعی از مسئولان قرآنی کشور صورت گرفت.

جهانگرد به معرفی شهیدی که طی این هفته جامعه قرآنی با خانواده او دیدار می‌کند پرداخت و گفت: در چهارمین هفته از ماه مبارک رمضان، جامعه قرآنی با خانواده شهید «علی‌اصغر سلیمانی» (شهید قاری) دیدار می‌کنند. این دیدار باحضور قاریان ممتاز کشور و مسئولان شورای عالی قرآن و سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمدرسول الله و اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور همراه است.

شهید علی‌اصغر سلیمانی مسئول دارالقرآن نیروی دریایی کشور بوده است و با شرکت در مسابقات متعدد قرآنی مقامات مختلفی را در نیروهای مسلح کشور کسب کرده بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران