حوزه جوانان در یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری گنجانده شود

حوزه جوانان در یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری گنجانده شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه جوانان باید در یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری گنجانده شود.

حجت‌الاسلام محمد مهدی پورفاطمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوانان و خانواده خبرگزاری تسنیم در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش اظهارداشت: معمولاً اگر قرار باشد حوزه جوانان مستقل باشد باید زیرمجموعه ریاست جمهوری قرار گیرد.

**حوزه جوانان باید در یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری گنجانده شود

وی با بیان اینکه حوزه جوانان باید در یکی از معاونت‌های ریاست جمهوری گنجانده شود، ادامه داد: حوزه ورزش خود به تنهایی دارای حواشی بسیار بوده و باید مستقل باشد وقنی حوزه جوانان با آن ادغام شد مشکلات بسیار شد و حوزه جوانان کمرنگ شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حزوه جوانان مشکلاتی از قبیل اشتغال، ازدواج، وام ازدواج، مسکن مدنظر است که با وجود شرایط فعلی به این امور رسیدگی نشده و ما با مشکل مواجه هستیم که باید یک تجدیدنظر صورت گیرد.

**حوزه جوانان نیازمند وزارتخانه مستقل است

پورفاطمی با بیان اینکه وزارتخانه‌هایی همچون وزارت صنعت و معدن و تجارت مانند وزارت ورزش و جوانان دچار مشکل هستند، افزود: می‌توان حوزه جوانان در یک معاونت در یک وزارتخانه جا گیرد و به موضوعات آن رسیدگی شود درواقع حوزهر جوانان نیاز به یک سازمان یا معاونت یا حتی وزارتخانه مستقل است.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی در خصوص تفکیک و تشکیل وزارتخانه باید صورت گیرد و کار سلیقه‌ای پیش‌نرود، ادامه داد: در کشور‌های دیگر ما شاهد وازرتخانه ادغام شده ورزش و جوانان هستیم ولی آنها برنامه‌ها و پیگیری‌های جدی در خصوص حو.زه جوانان انجام می‌دهند تا مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon