قرآن‌های کریم در آتش سوزی شدید امامزاده ولی قزوین سالم ماندند

قرآن‌های کریم در آتش سوزی شدید امامزاده ولی قزوین سالم ماندند

خبرگزاری تسنیم: امامزاده ولی ضیا آباد طعمه حریق شد اما در این حادثه یک معجزه ای رخ داد به طوری که بعد از خاموش کردن آتش قرآن هایی داخل امامزاده سالم مانده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، امامزاده ولی ضیاءآباد طعمه حریق شد، آتش فقط قسمت اتاقک امامزاده را 100 درصد از بین برده اما آتش یه قسمت صحن امامزاده آسیب جدی نرسانده است.

 در مراسم افطاری که به مناسبت شب قدر در این امامزاده تدارک دیده بودند، متأسفانه به سبب بی‌احتیاطی عده‌ای که یک دیگ آب برای درست کردن چائی در داخل این امامزاده روی اجاق گذاشته بودند و حرارت بیش از حد سبب داغ شدن شلنگ اجاق شده و حریق  در داخل امامزاده اتفاق افتاد.

در این حادثه یک جوان 20 ساله در داخل امامزاده گرفتار شده بوده و با حضور به موقع آتشنشانی و با کمک مردم حریق را مهار کرده و این جوان را از مرگ حتمی نجات دادند و تنها دچار  30 درصد سوختگی شده که بلافاصله با وسیله شخصی به بیمارستان تامین اجتمائی تاکستان انتقال دادند و آمبولانس هم با 40 دقیقه تأخیر در محل حاضر شد.

در این حادثه یک معجزه ای رخ داد آن هم این بود که بعد از خاموش کردن آتش قرآن هایی که در داخل امامزاده بودند سالم مانده بود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon