حماس: تحرکات جهانی برای نجات اسرائیل در جریان است

حماس: تحرکات جهانی برای نجات اسرائیل در جریان است

خبرگزاری تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که در شرایط کنونی تحرکات جهانی برای نجات رژیم صهیونیستی در جریان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «سامی ابو زهری» سخنگوی حماس گفت که تحرکات جهانی برای نجات اسرائیل از منجلابی که گرفتار آن شده است، وجود دارد.

وی افزود: مقاومت تسلیم هیچ فشاری نخواهد شد بلکه به واسطه برتری های میدانی ، شروط خود برای آتش بس را تحمیل خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، گردان های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز دوشنبه اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست به نام «شائول ارون» را به اسارت گرفته است.

از سوی دیگر «اسماعیل هنیه» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز دوشنبه در اظهاراتی گفت که جانفشانی های ملت فلسطین، پیروزی را رقم خواهد زد و رژیم اشغالگر با وجود هواپیما، تانک، خودرو و سربازان خود در مرز محاصره شده غزه، به فضل پایداری ملت و دلاوری های مقاومت فلسطین شکست خواهد کرد.

هنیه تاکید کرد که شروط مقاومت فلسطین حداقل خواسته برای برقراری آتش بس است و مقاومت فلسطین برای برآورده کردن نیازها و مطالبات فرزندان ملت فلسطین که طی سال های گذشته از محاصره رنج برده اند، تلاش خواهد کرد و جانفشانی های ملت فلسطین به اذن خداوند ما را به پیروزی خواهد رساند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان