حسینی: بازیکنان ایران تمرکز و انگیزه لازم را در مرحله نهایی نداشتند

حسینی: بازیکنان ایران تمرکز و انگیزه لازم را در مرحله نهایی نداشتند

خبرگزاری تسنیم: پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی‌های تیم ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی نشان می‌داد که تمرکز و انگیزه لازم در بازیکنان این تیم وجود ندارد.

امیر حسینی در مورد عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهان والیبال 2014 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی ایران لیگ جهانی را اصلاً خوب شروع نکرد، چون کواچ هنوز شناخت مناسبی از بازیکنان نداشت و تازه وارد ایران شده بود اما رفته رفته او بر اوضاع مسلط شد و تیم ایران روند بهتری را در پیش گرفت.

پاسور تیم ملی ایران در جام جهانی 2011 ادامه داد: من پیش‌بینی می‌کردم که ایران به جمع شش تیم نهایی لیگ جهانی راه پیدا کند، چون فرصت مناسبی در اختیار ملی‌پوشان بود تا از شش بازی متوالی خانگی امتیاز کسب کنند. عملکرد بازیکنان ایران تا قبل از مرحله نهایی و ورود به جمع شش تیم برتر خوب بود اما از اینجا به بعد بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند و به نوعی ارضا شده بودند. بازی‌های تیم ایران در مرحله نیمه نهایی نشان می‌داد که تمرکز و انگیزه لازم در بازیکنان این تیم وجود ندارد.

حسینی به دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه نیز اشاره کرد و گفت: تیم ایران توانست یک دیدار حساس و دیدنی مقابل روسیه انجام دهد. ست چهارم این بازی واقعاً دیدنی بود. برزیل از این فرصت استفاده کرد و توانست تیم خسته روسیه را شکست دهد و صعودش را به مرحله نیمه نهایی تثبیت کند.

وی افزود: سرمربی تیم برزیل در دیدار مقابل ایران به برخی بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد چون می‌دانست اگر ایران را ببرد و یا حتی 3 بر 2 به تیم ما ببازد در گروه اول می‌شود و حریف بعدی آنها آمریکایی است که از آن می‌ترسید، چون برزیلی‌ها در سال‌های گذشته همیشه مقابل آمریکا مشکل داشته‌اند. به نظر من برزیل کمی به ایران راه داد تا به جای آمریکا با ایتالیا بازی کند. رزنده در واقع ترجیح داد تیمش در فینال ببازد تا اینکه در رده‌بندی پیروز شود.

امیر حسینی در مورد عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی که نصیب سعید معروف شد، تصریح کرد: سعید در لیگ جهانی کاملاً متمرکز و مسلط بر اعصابش بود. او بهترین پاسور دنیا بود و به چیزی که حقش بود رسید. من به او تبریک می‌گویم.

تیم ملی ایران در دومین سال حضور خود در لیگ جهانی والیبال به مقام چهارم دنیا رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon