سکوت کشورهای اسلامی چراغ سبز برای ادامه جنایات صهیونیست‌ها است

سکوت کشورهای اسلامی چراغ سبز برای ادامه جنایات صهیونیست‌ها است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مریوان با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: سکوت کشورهای اسلامی چراغ سبزی برای ادامه جنایات صهیونیست ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد فلاحی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اجرایی روز قدس اظهار کرد: سکوت کشورهای غربی و برخی سران اسلامی اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی امروزه چراغ سبزی برای اسرائیل است و این این سکوت راه را برای ادامه جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین هموار می‌کند.

وی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی که در روزهای اخیر دریایی از خون در غزه به راه انداخته است می طلبد که مردم سراسر ایران و جهان وظیفه انسانی و شرعی خود را در حمایت از این مردم ادا کنند.

فرماندار مریوان تصریح کرد: روز قدس را تمام دنیا با نام ایران می شناسند و این امام راحل  بود که با تدبیر خود و با نام نهادن آخرین روز از ماه مبارک رمضان را با نام روز قدس خواستار یکپارچگی مسلمانان در برابر ظالمان شد.

وی با اشاره به این نکته که ایران اسلامی امروزه تنها کشوری است که برای مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین برادرانه دلسوزی می‌کند گفت: مردم با حضور گرم و سردادن شعارهای کوبنده به دشمنان می‌فهمانند که باید سر جای خود بنشینند.

فلاحی حضور باشکوه افراد را در راهپیمایی روز قدس مشتی محکمی بر دهان صهیونیست جهانی عنوان کردو افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که جهان اسلام هم‌اکنون با آن مواجه است، فلسطین و جنایاتی است که رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به قتل‌عام کودکان، مردان و زنان فلسطینی، گفت: زمانی خون به‌ناحق ریخته شده این کودکان ریشه ظلم و ستم صهیونیست‌ها را از بیخ و بن می‌کند از این رو روز قدس امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد و مردم با شرکت باشکوه و باصلابت در این آیین، حمایت همه‌جانبه خود را از آرمان مردم مظلوم فلسطین که همانا آزادی قدس شریف است، اعلام کنند.

راهپیمایان روز قدس مریوان راس ساعت 10 صبح در چهار راه بیمارستان مریوان تجمع کرده و با حرکت به سمت چهار راه شبرنگ و میدان اصلی این شهر به راهپیمایی خود خاتمه می‌دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon