مسلمانان هوشیاری خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی را حفظ کنند

مسلمانان هوشیاری خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی را حفظ کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اهل تسنن بیجار با تاکید بر همیشگی بودن دشمنی رژیم صهیونیستی و مسلمانان گفت: مسلمانان باید آگاهی و هوشیاری خود را برای مقابله با این رژیم اشغالگرحفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا معروف خالدی، عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که در فرمانداری بیجار برگزار شد اظهار کرد: حمایت رهبر کبیر انقلاب از فلسطین، فتوایی تاریخی بود.

وی با اشاره به حرکت جهادی پربصیرت رهبر کبیر انقلاب گفت: اگر فتوای تاریخی امام خمینی(ره) درباره حمایت از مردم فلسطین نبود، اکنون فلسطین و قدس به فراموشی سپرده شده بود.

امام جمعه اهل تسنن بیجار با تاکید بر حمایت تمامی ملت های جهان از مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: مسلمانان و سایر ملت‌های جهان که شاهد کشتار روزافزون مردم بی‌گناه در این کشور هستند، از چندین روز قبل تر از روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده‌اند تا حمایت از فلسطین و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به گوش اسرائیل و دشمنان اسلام برسانند.

وی با تاکید بر همیشگی بودن دشمنی اسرائیل و مسلمانان تصریح کرد: مسلمانان باید آگاهی و هوشیاری خود را برای مقابله با اسرائیل حفظ کنند.

ماموستا خالدی افزود: این نشانه ضعف اسرائیل است که در برابر مسلمانان زبون شده است و ما باید همه باهم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف با جنایات اسرائیل در غزه و حملات وحشیانه گروه‌های تکفیری در عراق است، شرکت کنیم تا با حضور خود هشدار و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام زده باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیجار نیز با اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند بر مسلمانان غلبه کند مگر اینکه دشمنی از جنس خودشان باشد.

وی با اشاره به سوء استفاده استکبار جهانی از غفلت مسلمانان خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل از غفلت مسلمانان سوء استفاده کردند و گروه تکفیری داعش را برای تفرقه انگیزی به جان مسلمانان انداختند تا چهره اسلام را در انظار جهانیان خدشه دار کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon