مدافعان دروغین حقوق بشر حامی جنایت‌ها در غزه هستند

مدافعان دروغین حقوق بشر حامی جنایت‌ها در غزه هستند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دیواندره با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: مدافعان دروغین حقوق بشر حامی جنایت‌های صهیونیست ها در غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهرام فاتحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دیواندره به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: گرامی‌داشت روز قدس امری واجب برای همه مسلمانان جهان  است.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: حضور پر رنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.

فرماندار دیواندره خاطرنشان کرد: تجاوز صهیونیست‌ها به غزه قلب همه ملت‌های مسلمان جهان را جریحه‌دار کرده است و خشم و انزجار مسلمانان از این حرکت وحشیانه در روز قدس به نمایش درمی‌آید.

وی به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و پشتیبانی مدعیان دفاع از حقوق بشر از این جنایات اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین همیشه توسط صهیونیست‌ها مورد حمله قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه غزه یکی از پرتراکم ترین منطقه جهان از نظر جمعیتی است در هربار حمله زنان و کودکان بیگناه زیادی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

فاتحی افزود: مردم مسلمان شهرستان دیواندره هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم‌گام با همه مسلمانان جهان حمایت خود از مردم بی‌دفاع غزه را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon