ماجدی: در ماه رمضان و جام شهدا نباید از الفاظ زشت استفاده شود

ماجدی: در ماه رمضان و جام شهدا نباید از الفاظ زشت استفاده شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال استقلال به شعارهای هواداران این تیم در دیدار دوستانه با ملوان اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا اظهار داشت: این جام به احترام شهدا برگزار شده است، آن عزیزانی که به جنگ رفتند و شهید شدند، آنهایی که به گردن ما حق دارند. 

وی با اشاره به نکات فنی بازی افزود: در این بازی در نیمه اول از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم که عملکرد خوبی هم داشتند و نتیجه آن را دیدیم. ترکیب جوان‌مان در نیمه دوم کمی با تجربه‌تر شد و توانستیم به نتیجه برسیم و تلفیق جوانان با بازیکنان باتجربه به خوبی جواب داد. خدا را شکر نتیجه برای ما مثبت بود. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که عملکرد بازیکنان جوان این تیم چگونه بوده است، گفت: در خصوص عملکرد فنی آقای قلعه‌‌نویی باید اظهارنظر کند اما نظر من در خصوص عملکرد بازیکنان جوان‌مان خوب است و به نظرم آنها عملکرد خوبی در این بازی داشتند. این اولین بازی جدی ما پیش از آغاز فصل بود که بعد از تمرینات بدنسازی و اردوها توانستیم عملکرد بازیکنان را محک بزنیم. در عین حال باید بگویم که مطمئناً به زمان بیشتری نیاز داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شود.

ماجدی در خصوص شعارهای هواداران استقلال که واکنش وی را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: باید بدانیم در شب‌های ماه مبارک رمضان هستیم و جامی هم که در آن حضور داریم به نام شهداست. باید مراقب الفاظی که استفاده می‌کنیم باشیم و نباید در این شب‌ها از الفاظ زشت و رکیک استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برد و باخت در بازی‌های دوستانه چندان مهم نیست و همین که تماشاگران‌مان برای تشویق تیم به ورزشگاه آمدند برای ما بسیار خوشایند بود. در عین حال توصیه می‌کنم تماشاگران از الفاظ رکیک استفاده نکنند،‌ چرا که این موضوع باعث می‌شود به  اهمیت مسابقات خدشه وارد شود. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره احتمال افشای رقم قرارداد بازیکنان و اعضای تیم‌های لیگ برتری، گفت: چندین بار در این خصوص توضیحاتم را داده‌ام. ما تیمی دولتی هستیم که در رأس مجمع باشگاه‌مان وزارت ورزش و جوانان حضور دارد و وزیر رئیس مجمع باشگاه‌مان است. آنها هر تصمیمی که بگیرند برای ما قابل احترام خواهد بود و اگر صلاح ببینند قراردادها در سایت‌ها منتشر شود، مشکلی نداریم.

ماجدی تصریح کرد: اعتقاد من این است که شاید برخی افراد تمایل نداشته باشند درآمدشان رسانه‌ای شود اما اگر هم رقم قراردادها منتشر شود مشکلی به وجود نمی‌آید. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon