اعلام همبستگی علمای اهل تسنن آذربایجان غربی با مسلمانان غزه + تصاویر

اعلام همبستگی علمای اهل تسنن آذربایجان غربی با مسلمانان غزه + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: همایش "قدسیان" با هدف اعلام همبستگی علمای اهل تسنن آذربایجان غربی با مسلمانان غزه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، با شرکت قریب به 600 نفر از علمای اهل تسنن از سراسر استان آذربایجان غربی همایش "قدسیان" با هدف اعلام انزجار از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع غزه و اعلام همبستگی با مردم فلسطین و ابراز آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، ملا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرده و بر اهمیت حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی و ضرورت دفاع از مظلومیت ملت فلسطین و محکومیت جنایات غزه و حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.

در همایش "قدسیان" در ارومیه ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن 17 شهرستان آذربایجان غربی در قالب قطعنامه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در حمله ناجوانمردانه به مناطق غیر نظامی غزه و کشتار صدها زن و کودک را محکوم کرده و بر ضرورت اتحاد مذاهب اسلامی در مقابله با جنایات رژیم اسرائیل تاکید کردند.

علمای اهل تسنن آذربایجان غربی در این قطعنامه ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس آمادگی خود را برای حضور در این آئین سیاسی و دشمن شکن اعلام کردند.

گزارش و عکس از محمّد آقایی پر

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon