احتمال تشکیل جبهه‌ای واحد بین گروه‌های مقاومت و حزب‌الله برای مقابله با تجاوزات اسرائیل

احتمال تشکیل جبهه‌ای واحد بین گروه‌های مقاومت و حزب‌الله برای مقابله با تجاوزات اسرائیل

خبرگزاری تسنیم: منابع آگاه دیپلماتیک اعلام کردند در پی تماس دبیرکل حزب‌الله لبنان با رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و دبیرکل جنبش جهاد فلسطین این احتمال می‌رود که جبهه مقاومت لبنان به مقاومت فلسطینی بپیوندد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ال‌بی‌سی؛ منابع آگاه دیپلماتیک در تحلیل تماس تلفنی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در این تماس تلفنی حزب‌الله از آمادگی مقاومت برای ایستادگی کنار مقاومت فلسطینی خبر داده بود، اکنون احتمال آن می‌رود جبهه مقاومت لبنان به جبهه مقاومت فلسطینی بپیوندد.

این منابع در ادامه اعلام کردند: بعید نیست به‌زودی شاهد به هم پیوستگی جبهه‌های لبنان و فلسطین باشیم همان‌گونه که چنین اتحاد و جبهه‌ای میان سوریه و مقاومت لبنان حاصل شد.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در تماس تلفنی جداگانه با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس و رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی مقاومت لبنان جهت همکاری با مقاومت فلسطین برای به شکست کشاندن تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرده بود.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان