مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند مشخص شد

مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تشریح مسیر راهپیمایی روز قدس در بیرجند، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در بیرجند از میدان ابن حسام آغاز و به سمت مصلی المهدی (عج) ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، در تشریح برنامه‌های راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: بر اساس روال همه ساله راهپیمایی روز قدس از شکوه بیشتری نسبت به سال قبل برگزار می‌شود.

وی افزود: روز قدس، روز حمایت از مظلومان و روز اتحاد مسلمانان علیه دشمنان اصلی اسلام است.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، زمانی است که از سوی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) با سر پنجه تدبیر خود برای ایجاد وحدت در میان امت‌های اسلامی ابلاغ کرد.

ابراهیم‌زاده افزود: روز قدس روز مبارزه با همه ظالمان و روز دفاع از همه مظلومان عالم است و وحدت رمز موفقیت است و روز قدس روز وحدت و روز بیداری همه مسلمانان عالم است.

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه قتل عام کودکان، زنان روزه‌دار و بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در برابر انظار عمومی صورت می‌گیرد و دولت‌مردان جهان کر و کور شده‌اند و صدای اعتراض عمومی وجدان‌های آن‌ها را بیدار نمی‌کند.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در روز قدس، نگاه تمامی مسلمانان اعم از شیعه و سنی به ملت مظلوم فلسطین است، فلسطینی که بیش از نیم قرن است که شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشر و نیز شاهد بی‌غیرتی حکام عرب خود بوده که دل هر مسلمان آزاده‌ای از این همه جنایات به درد می‌آید.

وی افزود: مردم خراسان جنوبی مانند همیشه با حضور در صحنه خود در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و در صفوف گسترده راهپیمایی حضور بهم می‌رسانند و بار دیگر انزجار خود را نسبت به اعمال ننگین غاصب صهیونیست اعلام می‌دارند.

ابراهیم‌زاده افزود: مسیر راهپیمایی در روز قدس در بیرجند از میدان ابن حسام آغاز و در بلوار صنعت و معدن و به سمت مصلی المهدی (عج) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon