فرصت یک ماهه نمایندگان متقاضی استیضاح به وزیر نیرو برای رفع مشکلات

فرصت یک ماهه نمایندگان متقاضی استیضاح به وزیر نیرو برای رفع مشکلات

خبرگزاری تسنیم: در جلسه شب گذشته رئیس مجلس و ۱۲ نماینده متقاضی استیضاح وزیر نیرو با چیت‌چیان، نمایندگان برای رفع دغدغه‌های مردم فرصت یک ماهه به وزیر نیرو دادند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه شب گذشته استیضاح کنندگان با چیت‌چیان گفت: در این جلسه که 12 نماینده متقاضی استیضاح وزیر نیرو، آقای لاریجانی و همچنین شخص وزیر حضور داشتند، نمایندگان دغدغه‌ها و نگرانی‌ها خود را مطرح کردند و در مقابل وزیر نیرو نیز به آنها پاسخ گفت.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا فرصت یک ماهه از سوی نمایندگان استیضاح کننده برای رفع مشکلات به وزیر داده شود و در این یک ماه نماینده وزیر با تک تک استیضاح کنندگان به صورت جداگانه و با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس جلساتی را در جهت حل مشکلات برگزار کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد جلساتی با حضور رئیس‌ کمیسیون انرژی، وزیر نیرو و نمایندگان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلاتی که استیضاح‌کنندگان آنرا مطرح می‌کردند، برگزار شود، تاکید کرد: نمایندگان به آقای وزیر فرصت یک ماهه دادند تا مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی کند.

وی  با بیان اینکه مشکل رفع مشکل آب زاینده‌رود و انتقال آب بهشت‌آباد به اصفهان از جمله مواردی بود که در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: آقای چیت‌چیان برخی دغدغه‌های نمایندگان را تائید کرد و گفت که عدم رفع این مشکل به دلیل مشکلات اعتباری است.

حاجی‌دلیگانی در پایان با بیان اینکه نمایندگان برای کمک به دولت و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استضاح‌ وزرا را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: تردیدی نیست که نمایندگان انتظار دارند با رفع دغدغه‌ها و مشکلات استیضاح وزیر نیرو در مجلس مطرح نشود چرا که نمایندگان با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خود را ملزم به حمایت از دولت می‌دانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon