صهیونیست‌های اشغالگر تصویری از قانون‌شکنی را پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند

صهیونیست‌های اشغالگر تصویری از قانون‌شکنی را پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند

خبرگزاری تسنیم: صهیونیست‌های اشغالگر تصویری از قانون شکنی، قساوت و تجاوزگری را در پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است.

بار دیگر در استانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز محکومیت صهیونیست، روز فریاد بی‌امان علیه اشغالگران و متجاوزان قدس شریف و خاک مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم. در این روزها جهانیان شاهد هجمه وسیع و ددمنشانه عمال غاصب صهیونیستی به ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ویژه در منطقه پرجمعیت نوار غزه هستند. باردیگر صهیونیست‌های اشغالگر تصویری از قانون شکنی، قساوت و تجاوزگری را در پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند. به راستی کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان در غزه از چه منطقی برخوردار است که اینچنین ملت‌ها و سازمان‌های حقوق بشر را در خواب سنگین فرو برده است؟

امروز کودکان و جوانان فلسطین چشم به جهان اسلام دوخته‌اند، کجاست غیرت عربی که ببیند. اینچنین زنان و دختران مظلومانه به شهادت می‌رسند؟

جمعه آخر ماه بزرگ خدا، بهانه‌ای زیبا شده است تا مردم آزاده دنیا بالاخص زنان و مردان روزه‌دار مسلمان، حمایت خود را از مقاومت و پایداری مردم مظلوم مسجدالاقصی در مقابل رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و برخوردهای ظالمانه با این قیام مردمی را محکوم کنند و بیان تاریخی امام خمینی"ره" که فرمودند:"ما شریک غم همه مظلومان جهان هستیم" را به منصه ظهور برسانند.

ما زنان بسیجی ایران اسلامی ضمن همدردی و حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان خشم و انزجار خویش را از اقدام وقیحانه رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌داریم و سکوت بی شرمانه مجامع بین‌المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر را در برابر جنایات روز افزون صهیونیست ها محکوم کرده و این فاجعه در دناک را به مادران داغدار و کودکان بی پناه فلسطینی تسلیت گفته و با آنها همدردای می نماییم و  روز جهانی قدس، با مشت‌های گره کرده و قدم‌های استوار و معتقد، حمایت قاطع و بی دریغ خود را از ملت فلسطین و لبنان و تمامی مستضعفین در بند استکبار و استبداد اعلام می‌کنیم و با فریاد‌ها و شعارهای ضد استکباری انزجار و فریاد خود را از حرکات مذبوحانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان می‌رسانیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon