حوزه‌های علمیه در مسیر وحدت میان شیعه و سنی حرکت کنند

حوزه‌های علمیه در مسیر وحدت میان شیعه و سنی حرکت کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باید وحدت میان مسلمانان افزایش پیدا کند گفت: حوزه‌های علمیه ما باید به سمت ترویج وحدت پیش بروند زیرا وحدت شیعه و سنی در شرایط فعلی سبب سرنگونی دشمنان می‌شود.

آیت الله علیرضا اعرافی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: علت اینکه دنیای امروز مصیبت‌های بزرگی را متحمل می‌شود این است که نخبگان صالح ندارد و این نخبگان هوشمند نیستند و کوته فکرانه کار می‌کنند و میدان فقر و غنا را به جنگ‌های پوچ و توخالی تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: نگاه ثواب جویانه و علم خواهانه به قرآن کریم ارزش دارد اما کافی نیست و وقتی دارای ارزش حقیقی می‌شود که به فکر راه‌های درمان خود باشیم.

اعرافی تصریح کرد: حوزه‌های دینی ما باید جایی باشد که امام‌ها از آن بیرون آیند، زیرا دانشجویان طلبه جا پای امیر مؤمنان حضرت علی (ع) گذاشته‌اند و امیدواریم که همگان به حداکثر تؤفیقات الهی در ماه مبارک رمضان دست یابند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باید وحدت میان مسلمانان افزایش پیدا کند تصریح کرد: حوزه‌های علمیه ما باید به سمت ترویج وحدت پیش بروند زیرا وحدت شیعه و سنی در شرایط فعلی سبب سرنگونی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon