خواجه‌وند: بدهی پرسپولیس بیش از ۱۰۰ میلیارد است/میز و صندلی مدیرعامل را نمی‌فروشیم!

خواجه‌وند: بدهی پرسپولیس بیش از 100 میلیارد است/میز و صندلی مدیرعامل را نمی‌فروشیم!

خبرگزاری تسنیم: عضو و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی که شایعه شده این است که باشگاه پرسپولیس بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد توقیف اموال باشگاه پرسپولیس توسط وکیل کشتی‌گیران پیشین این باشگاه گفت: بحث توقیف نبود اما آقایان ترجیح دادند تا به این صورت مسئله را حل کنند. چند بار به دوستان گفته بودیم صرف نظر از مسائل مختلف حقوقی حتماً مشکل‌شان را حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: آقایان ابتدا گفتند می‌خواهند باشگاه را پلمب کنند اما دیدند که این کار شدنی نیست و ترجیح دادند برای وصول مطالباتشان حکم توقیف اموال را بگیرند، هر چند روز گذشته به ما اعلام شد حق فروش یا نقل و انتقال اموال باشگاه را نداریم و ما هم چنین قصدی نداریم و نداشتیم. هیچ وقت قصد فروش میز و صندلی مدیرعامل را نداریم.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: صددرصد این مشکل حل می‌شود. پیش از این جلساتی را با غلامرضا محمدی برگزار کردیم و حتی توافقاتی هم حاصل شد و قرار بود در فرصتی مناسب مشکل را حل کنیم اما نمی‌دانم چرا آقایان این تصمیم غیرمنتظره را گرفتند. فقط باید بگویم دوستان درست در تاریخ اجراییه به باشگاه مراجعه کردند و هیچ فرصتی هم به ما ندادند. تا روز گذشته که این اتفاق افتاد آنها نمی‌توانستند به باشگاه بیایند.

خواجه‌وند ضمن اشاره به بدهی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: چیزی که شایعه شده این است که باشگاه پرسپولیس بیش از 100 میلیارد تومان بدهی دارد و ما باید بدهی 100 میلیاردی را مدیریت کنیم، طلب کشتی‌گیران 600 میلیون و بخشی از این بدهی ما است.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon