توزیع ۱۲۶ میلیون ریال بن سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در سروآباد

توزیع 126 میلیون ریال بن سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در سروآباد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد از توزیع ۱۲۶ میلیون ریال بن سبد غذایی در بین کودکان زیر ۶ سال و مبتلا به سوء تغذیه این شهرستان خبر داد.

علیرضا خوشبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار کرد: تعداد 210 کودک زیر 6 سال در شهرستان سروآباد که دچار بیماری سوء تغذیه هستند، توسط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد شناسایی شده و برای ارائه کمک به این نهاد معرفی شده‌اند.

وی سرانه کمک به هر کودک در ماه را مبلغ 600 هزار ریال برآورد کرد و گفت: توزیع اقلام سبد غذایی به صورت 3 ماه یکبار و به ارزش یک میلیون و هشت صد هزار ریال انجام می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه سبد غذایی هر کودک در ماه به ارزش 126 میلیون ریال است، تصریح کرد: این سبد غذایی شامل کالاهایی از قبیل برنج، گوشت قرمز،مرغ، بادام زمینی، ماکارونی، سویا و شیر است.

وی هدف از اجرای این طرح را، جلوگیری از بیماری سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال شهرستان سروآباد دانست و تصریح کرد: توزیع اقلام سبد غذایی در هر ماه با همکاری کارشناسان غذایی مرکز بهداشت سروآباد انجام می‌شود.

خوشبخت با اشاره به برنامه های اجرا شده این نهاد در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: حامی یابی بیش از 50 نفر از خیران برای حضانت از دانش آموزان یتیم و کودکان بی سرپرست، توزیع سبد غذایی در قالب جیره خشک در بین 9 هزار نفر از نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد و سرکشی از خانواده های نیازمند با حضور مسئولین و خیران در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه از ویژه برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد در ایام مبارک ماه رمضان بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon