اتحاد روزافزون امت اسلام تنها راه مقابله با مستکبران است

اتحاد روزافزون امت اسلام تنها راه مقابله با مستکبران است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در بیانیه مشترک اعلام کردند: تنها راه مقابله با مستکبرین خونخوار، همبستگی و اتحاد روزافزون امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیانگر تصمیم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روز جهانی مبارزه با اسرائیل است.

گسترش روزافزون این فراخوان عمومی گویای این واقعیت است که هرچه زمان می‌گذرد، ابعاد جنایت بزرگ غصب سرزمین یک ملت مظلوم، بیشتر برای جهانیان آشکار می‌شود و این حرکت رو به رشد و شکوهمند ، لرزه بر تن متجاوزان و چپاولگران صهیونیست انداخته و مطمئناً با یک عزم جدی و سراسری توسط جوانان برومند فلسطین و اتحاد سراسری کشورها و ملل مسلمان با یکدیگر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل از بین خواهد رفت.

در سی‌وپنجمین سالگرد برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس، رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سرگرمی رسانه‌ها و افکار عمومی به جام جهانی و با استفاده از پوشش درگیری‌ها در عراق، به شکلی وحشیانه نوار غزه را مورد حملات هوایی، دریایی و موشکی قرار داده و تاکنون ده‌ها نفر به ویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده و رمضانی خونین را برای ساکنان آن رقم زده است.

تردیدی نیست که وقایع اخیر عراق نیز فتنه‌انگیزی اسلام‌ستیزانی است که به دنبال سوء‌استفاده از درگیری‌های مذهبی و فرقه‌ای درون جهان اسلام و انحراف اذهان ملل مسلمان از مسائل اصلی از جمله آرمان فلسطین و جنایات اشغالگران قدس شریف هستند.

روز قدس، روز همبستگی امت اسلام در برابر دژخیمانی است که برای نابودی اسلام قد علم کرده‌اند و هر روز با نیرنگی تازه به جنگ مسلمانان بر می‌خیزند. تاریخ مقاومت ملت فلسطین، به ویژه مردم رنجدیده و مقاوم غزه، مردم سوریه، عراق و سایر ملت‌های آزاده همه و همه نشان دهنده آن است که تنها راه مقابله با مستکبرین خونخوار، همبستگی و اتحاد روز افزون امت اسلام است.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شیعه و سنی استان  از تمامی اقشار و طبقات مختلف برای حضور با شکوه در این مراسم دشمن شکن دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با فریاد الله‌اکبر و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، همنوا با همه مردم ایران اسلامی، نابودی استکبار را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.
                                                                 
انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon