اول مردادماه؛ آغاز ثبت‌نام خادمان شهدا در طرح «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر»

اول مردادماه؛ آغاز ثبت‌نام خادمان شهدا در طرح «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر»

خبرگزاری تسنیم: رحیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور از آغاز ثبت‌نام خادمان شهدا در طرح «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» در اول مردادماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این طرح تا ۱۶ مردادماه ادامه دارد.

احمد رحیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از آغاز ثبت‌نام خادمان شهدا در طرح «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» خبر داد و گفت: از فردا اول مرداد ماه ثبت‌نام در این طرح آغاز می‌شود.

وی با اعلام  این خبر گفت: این طرح برای نخستین بار است که در راهیان نور شمال‌غرب کشور انجام می‌شود. پیش  از این نیز این طرحدر اردوهای راهیان نور مناطق جنوبی کشور انجام شد و با موفقیت به سرانجام رسید. از آنجایی که این طرح در مرحله اول خود موفق شد در اردوهای بعدی نیز ادامه پیدا می‌کند. هدف از اجرای این طرح این است که سطح مخاطبان راهیان نور بالاتر رود و این مخاطبان در جریان آخرین اخبار و رویدادهای یادمان‌ها و محل تجمع زائرین قرار گیرند.

رحیمی‌زاده ادامه داد: حاصل نخستین طرح شهید رهبر در مناطق جنوب کشور صدها گزارش، عکس، فیلم، گفت‌گو، خبر و پیش خبر بود که حمایت از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه را به دنبال داشت. مرکزی رسانه‌ای تشکیل شد تا به غیر از مشاوره و هدایت از حضور و اعزام خبرنگاران نیز حمایت کند. در اختیار گذاشتن سوژه و فراهم آوردن امکانات مناطق عملیاتی که همیشه جزو مشکلات بوده در این طرح مورد توجه قرار گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور تصریح کرد: برای اولین بار این ابتکار در جنوب صورت گرفت و باعث شد اخبار راهیان نور در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار گیرد. پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور به عنوان منبع و مرجع اخبار و رویدادها مورد توجه قرار گرفت و تثبیت شد و یک آرشیو قوی تولیدات خبرنگاران و خادمان شهدا حاصل اجرای نخستین  مرحله این طرح شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در طرح جهاد رسانه‌ای شهید رهبر برای راهیان نور شمال‌غرب از فردا شروع می‌شود و تا پایان وقت اداری 16 مرداد ادامه خواهد داشت، گفت: بعد از آن بحث انتخاب خبرنگاران مطرح است. برای این  افراد دوره کوتاه آموزشی در قرارگاه مشترک راهیان نور در مرکز کردستان برگزار می‌شود. در چند بازه و دوره به یادمان‌ها، مقرها، اردوها و محل تجمع زائران راهیان نور اعزام می‌شوند. همزمان یک مرکز رسانه‌ای نیز در قرارگاه مشترک راهیان نور راه اندازی خواهد شد که در آن مرکز تلاش خبرنگاران انعکاس پیدا می‌کند تا مردم لحظه‌ به لحظه در جریان اتفاقات شمال غرب قرار گیرند.

رحیمی‌زاده در پایان افزود: افرادی که علاقه‌مندند در این طرح شرکت کنند می‌توانند مشخصات خود را به سامانه 30001414 ارسال کنند، با آن‌ها تماس گرفته می‌شود. اولویت با افرادی است که با اصول خبرنویسی، عکاسی و ویراستاری آشنایی دارند. کسانی که می‌خواهند اطلاعات تکمیلی داشته باشند در تهران با شماره 88346661 و در اهواز با شماره 3834174 تماس بگیرند. طرح جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در راهیان نور شمال غرب فقط از آقایان خبرنگار استفاده می‌کند. این فرصت ایجاد شده است تا اصحاب رسانه در کنار بقیه اقشار خادم شهدا باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران